عصر بازار

مسی به اتهام فرار مالیاتی محاکمه می شود

عصر اعتبار- دادستانی اسپانیا درخواست ۲۲ و نیم ماه زندان همچنین جریمه نقدی به همان میزان تخلف مالیاتی را برای مسی و پدرش درخواست کرده است.

مسی به اتهام فرار مالیاتی محاکمه می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پرس تی وی ، لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال آرژانتین و یکی از گرانترین ورزشکاران جهان سه شنبه آینده در دادگاه شهر بارسلونای اسپانیا حاضر می شود تا به اتهام فرار مالیاتی بیش از 4 میلیون یورویی پاسخ دهد.

     مسی و پدرش، خورخه هوراسیو مسی متهم هستند که از طریق شرکت‌های جعلی در اروگوئه و کشور کوچک بلیز در امریکای مرکزی 4.7 میلیون دلار فرار مالیاتی داشته اند.

    دادستانی اسپانیا درخواست 22 و نیم ماه زندان همچنین جریمه نقدی به همان میزان تخلف مالیاتی را برای مسی و پدرش درخواست کرده است.

    برخی کارشناسان حتی تعلیق موقت مسی از فعالیت فوتبال حرفه‌ای در صورت مجرم شناخته شدن را نیز بعید ندانسته‌اند.

    طبق قوانین اسپانیا متهمانی که دادستانی بیش از 2 سال زندان را برای آنان درخواست داده باشد حتما باید در دادگاه حضور یابند و به سوالات پاسخ دهند در غیر این صورت پرونده آنان پیچیده‌تر می‌شود.

    تیم وکلای این ستاره فوتبال اعلام کرده‌اند مسی از هیچ یک از این تخلفات مالی خبری ندارد زیرا پدرش امور مالی وی را بر عهده دارد و گزارشی به مسی ارائه نمی کرده است.

    مسی که قهرمانی در لالیگای اسپانیا به همراه تیم فوتبال بارسلونا و پنج بار بهترین بازیکن سال جهان را در کارنامه خود دارد پیشتر گفته بود که پدرش امور مالی وی را بر عهده دارد.

    خورخه هوراسیو مسی نیز گفته است که پسرش فقط فوتبال بازی می‌کند و کاری به مسائل مالی ندارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی