عصر بازار

افزایش حقوق کارکنان مشاغل سخت تا یک میلیون تومان

جذب ۵۰۰ نیروی جدید تا دو هفته آینده

عصر اعتبار- معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت:‌ ظرف ۲ هفته آینده از طریق سازمان سنجش ۵۰۰ نفر استخدام خواهند شد و عمده مجوز جذب در رشته‌های پزشکی عمومی،‌ دندانپزشکی، پرستاری و پیراپزشکی است.

جذب ۵۰۰ نیروی جدید تا دو هفته آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمد فتحی در نشست خبری گفت:‌ 6 درصد مطالبات به صورت حضوری در بیمارستان‌ها پرداخت می‌شود و مابه‌التفاوت این هزینه‌ها توسط بیمه پرداخت می‌شود این در حالی است که خرید خدمت لحظه‌ای انجام می‌گیرد اما دریافتی‌ها بسیار عقب‌تر از آن هستند.

    وی ادامه داد: 300 میلیارد تومان مطالبات بیمه‌ای ما است که بیمه خدمات درمانی 170 میلیارد تومان بدهی دارد و هزینه‌ها لحظه‌ای کنتور می‌اندازند.

    معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،‌گفت: سال 93،‌نسبت به سال گذشته با افزایش 18 درصدی مراجعه‌کننده به مراکز درمانی مواجه بوده‌ایم و در 6 ماه طرح تحول سلامت در سال 93، 23 هزار مراجعه‌کننده داشته‌ایم. اما در سال گذشته به 279 هزار نفر افزایش یافته است.

    فتحی ادامه داد: در طرح تحول سلامت توسعه بلوک‌های زایمان را در بحث افزایش زایمان طبیعی دنبال کرده‌ایم که 80 درصد این مراکز افزایش یافته‌اند.

    وی تصریح کرد: در بخش اورژانس‌ها 5 بیمارستان که بیشترین خدمات را ارائه می‌دهند در زمینه اورژانس توسعه یافتند و بخش‌های NICU و CCU و کلینیک‌های ویژه در این زمینه راه‌اندازی شده‌اند.

    معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دو مدل توسعه در فضاهای جدید و ارتقای فضاهای قدیمی دنبال شده به همین دلیل 41 هزار متر فضای جدید ایجاد و به ارتقای هتلینگ بیمارستان‌ها کمک کرده است.

    فتحی تصریح کرد: برای جذب نیرو 90 نفر را در بحث هیأت علمی به صورت فراخوان جذب کرده‌ایم و مجوز استخدام 270 نفر را با برگزاری آزمون استخدامی داشته‌ایم که تا به امروز 160 پرستار مشغول به کار شده‌اند.

    وی گفت:‌ 500 نیرو به صورت شرکتی جذب شده‌اند و ظرف 2 هفته آینده از طریق سازمان سنجش 500 نفر دیگر نیز استخدام خواهند شد. عمده مجوز جذب در رشته‌های پزشکی عمومی،‌ دندانپزشکی، پرستاری و پیراپزشکی خواهد بود.

    فتحی گفت: با جذب این نیروها در زمینه پرستاری 60 درصد مشکلات رفع خواهد شد و 19 هزار و 500 پست جدید طراحی شده است.

    وی در پایان از ایجاد انگیزه در مشاغل سخت بیمارستانی خبر داد و گفت:‌برای بخش‌های پرستاری و اوراژنس، بخش‌های ICU و NICU اضافه دریافتی 700 هزار تا یک میلیون تومان را ایجاد کرده‌ایم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو