عصر بازار

بازدید هیات سنگاپوری از تالار بورس؛

برنامه ریزی سنگاپوری ها برای حضور در بازار سرمایه ایران

عصر اعتبار- یک مدیر شرکت اکلنر (oclaner) سنگاپور به علاقه زیاد سرمایه گذاران اروپایی برای سرمایه گذاری در ایران اشاره کرد و از حضور در بازار سرمایه کشورمان خبر داد.

برنامه ریزی سنگاپوری ها برای حضور در بازار سرمایه ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از سنا، مدیران ارشد مدیریت دارایی اکلنر (oclaner) سنگاپور عصر دیروز(شنبه)، علاوه بر بازدید از تالار معاملات، با قالیباف اصل مدیرعامل بورس تهران دیدار و گفت و گو کردند.
    در این دیدار هیات سنگاپوری با سازو کار معاملات اوراق بهادار، ترکیب شرکت ها و صنایع و همچنین شرایط حضور سرمایه گذاران خارجی و قوانین مرتبط در بورس تهران از نزدیک آشنا شد.
    قالیباف اصل با استقبال از حضور گسترده تر سرمایه گذاران خارجی در اقتصاد ایران به ویژه بورس تهران، گفت: بورس تهران با شفافیت مناسب و تنوع در ابزارهای معاملاتی، طیف گسترده ای از سرمایه گذاران خارجی را به خود جذب می کند.
    «بارتولتی» مدیرعامل دارایی «اکلنر» نیز در این دیدار گفت: علاقه زیادی برای سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران اروپایی وجود دارد به طوری که در دو ماه گذشته که صندوق سهام مرتبط با ایران توسط این شرکت تاسیس شدو بدون نیاز به تبلیغات، همه واحدهای این صندوق مشتری دارد و امیدواریم با مبالغ بزرگی در بازار ایران فعال شویم.
    به گزارش ایرنا، پس از رفع تحریم ها، هیات های متعدد اروپایی و آسیایی برای بررسی شرایط سرمایه گذاری در بازار سرمایه، به ایران سفر و از نزدیک روند معاملات را رصد کردند.
    اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی می توانند پس از اخذ کد معاملاتی اقدام به خرید و فروش سهام در بازار سرمایه ایران کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی