عصر بازار

حضور بانک توسعه تعاون در بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران

عصر اعتبار- به منظور معرفی خدمات گوناگون به تعاونی ها و تشکلهای فعال در حوزه صنایع دستی، بانک توسعه تعاون در بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی شرکت کرد.

حضور بانک توسعه تعاون در بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این  نمایشگاه بین المللی تخصصی - صادراتی صنایع دستی در 210 رشته تخصصی با حضور اتحادیه ها، تعاونیها و تشکل های مختلف از سراسر کشور همچنین سایر کشورها طی 5 تا 10   خرداد ماه سال جاری در محل مصلای تهران برگزار می گردد. و بانک توسعه تعاون با شرکت در این نمایشگاه تخصصی اقدام به معرفی خدمات گوناگون در بخش های مختلف اقتصادی نمود و با نصب دستگاه هایPOS در غرفه های صنایع دستی و ATMدر محل برگزاری نمایشگاه به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان  و غرفه داران پرداخت 
    گفتنی است محمدعلی سهمانی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون به همراه جمعی از مدیران ستادی بانک  در روز چهارم بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی از تمامی غرفه ها بازدید و با کارآفرینان و تعاونی های شرکت کننده گفتگو کردند .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی