عصر بازار

کشاورزی که جایزه۲۷۰میلیون تومانی‌اش را برای توسعه کشاورزی خرج کرد

عصر اعتبار- تامین هزینه های خرید دستگاه ها و ماشین آلات از بزرگترین دغدغه های مالی کشاورزان است اما اگر منابع لازم برای خرید تجهیزات به واسطه قرعه کشی تامین شود می توان گفت بزرگترین مانع توسعه کشاورزی برداشته شده است.

کشاورزی که جایزه۲۷۰میلیون تومانی‌اش را برای توسعه کشاورزی خرج کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، تامین هزینه های مربوط به خرید دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی از مهمترین دغدغه های کشاورزان خراسانی محسوب می شود. اما اگر دغدغه تامین مالی و خرید تجهیزات در این قشر زحمتکش وجود نداشته باشد دستیابی به تولید محصولاتی با کیفیت از خاک زراعی حاصلخیز تربت جام هدفی دست یافتنی است.
    یکی از گرانقیمت ترین محصولات کشاورزی تربت جام که اغلب مردان و زنان آن خطه از طریق کشت و فرآوری آن تامین معاش می کنند زعفران است.

    این روزها بازار دریافت تسهیلات کشاورزی بسیار داغ است اما اگر به دست آوردن منابع مالی 200 میلیون تومانی آنهم بدون ایستادن در صف تسهیلات و گذراندن پروسه سخت دریافت وام، یک شانس تلقی شود جوان کشاورز تربت جامی را شاید بتوان از کشاورزان خوش شانس این شهر معرفی کرد.

    حامی یکی از برنامه های مهیج که این روزها از اقبال عمومی خوبی برخوردار شده است در آخرین قرعه کشی که توسط رامبد جوان و با حضور ناظر صدا و سیما برگزار گردید، به جوان 21 ساله تربت جامی یک دستگاه خودرو بنز C200 هدیه داد.

    این جوان 21 ساله تربت جامی با استفاده از یکی از کدهای دستوری تلفن همراه پرداخت قبض و خرید شارژ خود را انجام میداد. وی پس از تماس عوامل برنامه متوجه شد این کد دستوری در برنامه تلویزیونی و در حضور تماشاگران و ناظران صدا و سیما انجام شد به قید قرعه یک دستگاه بنز به او هدیه خواهد داد اما جوان خوش شانس ترجیح داد به جای بنز، وجه نقد آن را تحویل گیرد و به همین علت، مبلغ 2.700.000.000 ریال از طرف سامانه ی 780 تقدیم این هموطن خوش شانس گردید.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت عدم تحویل خودرو گفت: وجه نقد بیشتر به کار من می آید.

    گفتنی است پدر این برنده خوش شانس که او نیز به حرفه کشاورزی مشغول است و به همراه پسرش در این برنامه شرکت کرده بود، در پاسخ به رامبد جوان در مورد نظر خود در نحوه بهره گیری از این جایزه، گفت: "جایزه به فرزندم تعلق دارد و حق اوست که برای استفاده از این جایزه، تصمیم بگیرد." این پدر و پسر افزودند که می خواهند از پول به دست آمده، در توسعه ی فعالیت کشاورزی خود استفاده نمایند.

    این جوان تربت جامی، در پاسخ به سوال در مورد علت استفاده ی مداوم از 780، سرعت را از جمله ی مهمترین عوامل دانسته و طریقه آشنایی خود با سامانه 780 را از طریق یکی از برنامه های تلویزیونی اعلام کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی