عصر بازار

آخوندی: بدهی دولت به اقتصاد ملی بیش از پنج هزار میلیارد ریال است

عصر اعتبار- عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: حل موضوع بدهی دولت به اقتصاد ملی به اتخاذ تصمیم های سخت و جدی نیاز دارد، زیرا میزان آن به بیش از پنج هزار میلیارد ریال رسیده است.

آخوندی: بدهی دولت به اقتصاد ملی بیش از پنج هزار میلیارد ریال است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایرنا، عباس آخوندی روز دوشنبه در دومین همایش نقش بانک های توسعه ای در توسعه و رونق اقتصادی کشور در سالن اجلاس سران اظهار داشت: این موضوع در افکار عمومی جامعه، دولت و دانشگاهیان مورد توجه قرار گرفته است و نقش نهادهای موجود در این رابطه و چگونگی اجرای آن اهمیت بسزایی دارد.
    به گفته وزیر راه و شهرسازی تا کنون هیچ پیشنهاد روشنی از سوی نهادهای مالی و بانکی کشور ارائه نشده است که چگونه بدهی دولت به اقتصاد ملی را تامین مالی کنند در حالی که این موضوع اهمیت بالایی دارد.
    آخوندی مساله پول های سمی را به عنوان نکته دیگری یاد کرد که به اتخاذ تصمیم های سخت در نظام بانکی و اقتصاد سیاسی نیاز دارد ، زیرا جراحی در زمینه پول های سمی یک جابه جایی عمده در منافع گروه های مختلف به دنبال خواهد داشت و می تواند تاثیرات شگرفی به همراه داشته باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی