عصر بازار

هشدار میلیاردر آمریکایی درباره هرج و مرج بازار

عصر اعتبار- آیا در آبی که میلیاردرها می نوشند، چیزی وجود دارد؟ چون یکی دیگر از آنها درباره بروز هرج و مرج در اقتصاد و بازار هشدار داده است. نام وی «سم زل» است که در حوزه املاک و مسکن فعالیت می کند. طی سالهای اخیر، او از محل زندگی اش (شهر شیکاگو) اقدام به تاسیس چندین شرکت کرده و در تعداد زیادی از شرکت های املاک و مسکن سرمایه گذاری کرده است. در حال حاضر ارزش داراییهای او حدود ۴.۸ میلیارد دلار تخمین زده میشود.

هشدار میلیاردر آمریکایی درباره هرج و مرج بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، سم زل که به عنوان مهمان در برنامه شبکه سی ان بی سی حضور یافته بود، چیزی جز آب سرد و حقیقتی تلخ به افراد خوش بین و خوش خیال ارائه نکرد به ویژه وقتی گفت: "در حال حاضر در دست داشتن مقدار زیادی پول نقد، یک موقعیت عالی به نظر نمی رسد."

    او اضافه کرد که ما در "مرحله نهم" چرخه اقتصادی هستیم ... و هشدار داد، رکود اقتصادی بسیار نزدیک است .

    سم زل همچنین گفت: ما در جهانی زندگی می کنیم که اسیر چرخه هاست. تصور من این است که این چرخه تغییر میکند. شواهد موجود در سراسر جهان به ما می گویند که به پایان چرخه نزدیک شده ایم.

    شاید بپرسید چرا من مدام اعتراض میکنم؟ پاسخ من این است: ابتدا کارل ایکان با دارایی خالص حدود 20 میلیارد دلار هشدار داد . پس از آن، استنلی دراکنمیلر با بیش از 4 میلیارد دلار ثروت وقوع این بحران را اعلام کرد . وسپس جرج سورس که ارزش خالص دارایی اش را 25 میلیارد دلار تخمین میزنند، در این باره اعلام خطر کرد.

    این حقیقت که آنها طی سال های گذشته ثروت خود را در وال استریت به دست آورده اند، نشان میدهد که حرف هایشان قابل شنیدن است. این ثروت همچنین به آنها اجازه می دهد تا عقایدشان را آزادانه بیان کنند.

    در کنار این سرمایه گذاران، تعدادی از تحلیلگران سرشناس اقتصادی نیز درباره وقوع بحران و سقوط ارزش سهام در وال استریت هشدار داده اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.ر

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی