عصر بازار

اسنپ‌چت چطور درآمدزایی می‌کند؟

عصر اعتبار- پیام‌ها در اسنپ‌چت پس از مدتی ناپدید می‌شوند، اما ظاهرا پولی که در این پلت‌فرم سرمایه‌گذاری شده، به این زودی‌ها ناپدید نمی‌شود.

اسنپ‌چت چطور درآمدزایی می‌کند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، اسنپ‌چت که اپلیکیشنی محبوب در میان نوجوانان است، به اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی مانند استیکرهای بزرگ، زوم کردن با یک دست در سیستم عامل iOS، تماس و فایل‌های صوتی و پیام‌های ویدیویی ادامه می‌دهد.

    تعجب‌آور نیست که کاربران در اسنپ‌چت غرق شده‌اند. اسنپ‌چتی که زمانی یک شرکت نوپای کوچک بود و حالا تبدیل به یکی از مشهورترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان حال حاضر تبدیل شده است و در کنار اعتقاد کاربران، سرمایه‌گذاران هم به آن اعتقاد دارند و شرمنده نیستند از اینکه چرا با سرمایه گذاری به آن کمک کرده‌اند.

    اسنپ‌چت به دنبال افزایش 200 میلیون دلاری در سرمایه‌گذاری جدید است، این بدان معناست که این شرکت در صورت کمک سرمایه‌گذاران قادر به افزایش ارزش خود خواهد بود.

    بر اساس تحقیقات VC، اگر اسنپ‌چت بتواند 200 میلیون دلار مورد نظر خود را به دست آورد، قادر خواهد بود ارزشی معادل 22.7 میلیارد دلار کسب کند. البته این آمار تنها تخمین زده شده و این ارزش متناسب با این حقیقت است که ارزش هر سهم اسنپ‌چت 30.72 دلار بماند. این همچنین بدین معناست که اسنپ‌چت در مجموع بیش از 1.5 میلیارد دلار از سرمایه‌گذاری به دست آورده است.

    در حالی که این ارزش‌ها موفقیت اسنپ‌چت را آشکار می‌کند، هرچه این شرکت گران‌تر شود، می‌تواند کار را برای سایر شرکت‌ها برای رسیدن به موقعیت اسنپ‌چت سخت‌تر کند. فیس‌بوک با خرید اسنپ‌چت در سال 2013 به مبلغ سه میلیارد دلار همین قصد را داشت؛ اما این اپلیکیشن همچنان به صورت خصوصی روی پای خود ایستاده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی