عصر بازار

هیات های اقتصادی لهستان، روسیه، چین و ایتالیا به قزوین سفر می کنند

عصر اعتبار- سرپرست معاون امور اقتصادی استانداری قزوین از سفر چهار هیات اقتصادی از کشورهای لهستان، روسیه، چین و ایتالیا طی هفته جاری به این استان خبر داد.

هیات های اقتصادی لهستان، روسیه، چین و ایتالیا به قزوین سفر می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، عباسعلی درافشانی در جلسه شورای روابط خارجی استان که به منظور بررسی و هماهنگی لازم جهت حضور چهار هیات اقتصادی خارجی به این استان برگزار شد، افزود: سفر هیات اقتصادی لهستان به سرپرستی معاون استاندار سیلزیا به همراه تعدادی از فعالان بخش خصوصی آن کشور با هدف شناخت ظرفیت های استان و مشارکت در امر سرمایه گذاری، انجام می پذیرد.
    به گفته وی، این هیات دارای ویژگی های فنی و تخصصی در حوزه های صنایع شیشه، قطعات صنعت برق و لوازم خانگی بوده و با رویکرد سرمایه گذاری مشترک، بازسازی صنایع و انتقال تکنولوژی به مدت دو روز در این استان حضور می یابند.
    سرپرست معاون امور اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: از جمله برنامه های این هیات دیدار با استاندار، مدیران دولتی و غیر دولتی و بازدید از واحدهای صنعتی، مراکز دانشگاهی، اماکن تاریخی و گردشگری قزوین و مذاکره مستقیم با تعدادی از واحدهای صنعتی و تجاری می باشد.
    درافشانی تاکید کرد: طی هفته جاری همچنین یک هیات اقتصادی شامل تعدادی از بازرگانان کشور روسیه با هدف خرید محصولات کشاورزی شامل میوه، صیفی جات و خشکبار به قزوین سفر کرده و با مدیران بخش کشاورزی، تشکل های خصوصی و تجار فعال در این حوزه نشست های کاری برگزار خواهند کرد.
    وی ادامه داد: سفر هیات اقتصادی ایتالیا نیز به دنبال نشست دی ماه سال گذشته استاندار قزوین و سفیر آن کشور که منجر به انعقاد تفاهم نامه فی ما بین شد، به استان صورت می پذیرد.
    درافشانی یادآور شد: این هیات برای پیگیری تفاهم نامه منعقد شده و بررسی نتایج طرح های پیشنهادی این استان به طرف ایتالیایی، به قزوین سفر می کند.
    سرپرست معاون امور اقتصادی استانداری قزوین در پایان افزود: طی هفته جاری همچنین یک هیات اقتصادی از کشور چین که در نشست قبلی پیشنهادات ما را دریافت کرده بودند وارد قزوین شده و در همین راستا نیز جلسه تخصصی برای پیگیری و تبادل اطلاعات فنی و اقتصادی در مرکز خدمات سرمایه گذاری و تشکل غیردولتی بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی