عصر بازار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

ایجاد هلدینگ‌های تخصصی در صندوق بازنشستگی کشوری

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه رکود در اقتصاد کشور به مرز نگران‌کننده‌ای رسیده است که با فرصت پیش‌آمده برجام باید به سمت رونق حرکت کنیم، گفت: در مجموعه صندوق هلدینگ‌های تخصصی برای مدیریت بهتر دارایی‌ها ایجاد شدند.

ایجاد هلدینگ‌های تخصصی در صندوق بازنشستگی کشوری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در همایش چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال 95، با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری 2.5 میلیون بازنشسته تحت پوشش دارد اظهار داشت: با مدیریت سرمایه‌گذاری‌ها تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات در این جامعه ارائه شود.

    وی افزود: هم اکنون در هلدینگ‌های تخصصی ایجاد شده هم‌افزایی خوبی ایجاد شده و بزودی شاهد نتایج و اثرات مثبت آن در مجموعه صندوق خواهیم بود. علاوه بر آن برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای استفاده از پتانسیل‌ها درون صندوق تغییرات ساختاری انجام دادیم.

    اسلامیان با اشاره به اینکه به منظور خروج از رکود باید تمام دستگاه‌ها و مسئولان کمک کنند گفت: با توجه به پتانسیل‌های بالقوه باید در جهت رشد حرکت کنیم.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امکان خروج از رکود در کشور وجود دارد گفت: با وجود تمام مشکلات انسان‌هایی موفقی هستند که ظرفیت‌های خوبی برای مدیریت سرمایه‌های بالقوه دارند که بالفعل شوند.

    وی دارایی‌های صندوق بازنشستگی کشوری را 20 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: زمانی متوجه سرمایه عظیم صندوق خواهیم شد که در مسیر درست حرکت کنیم.

    اسلامیان همچنین به سمینار دو روزه در ترکیه اشاره کرد و گفت: در این سمینار شاهد علاقه‌مندی کشورهای خارجی در بازار ایران بودیم که در صورت حصول نتایج آنها را رسانه‌‌ای خواهیم کرد؛ علاوه بر این با بیمه‌های بزرگ و صنایع هواپیمایی مذاکراتی خواهیم داشت.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه از عدم استفاده از فرصت‌های مناسب توسط بنگاه‌های داخلی خبر داد و گفت: با اجرای برجام فرصت‌هایی در آینده پیش خواهد آمد که باید در جهت خروج از رکود گام برداریم و قطعا نمی‌توان با یک یا دو نشست نسبت به تغییرات امیدوار باشیم.

    وی با انتقاد از عملکرد دولت قبل که به اعتبار اجتماعی کشور لطمه وارد کرده است گفت: 7 میلیون بیکار در کشور داریم اما هیچکدام از مدیران سازمان‌های تابعه ما نباید از بستگان خود با توجه به جایگاه شغلی‌شان استخدامی انجام دهند و این موضوع باید یک خط قرمز باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی