عصر بازار

در بانک پارسیان برگزار شد:

مراسم اعطای گواهینامه های نخستین دوره آموزشی تطبیق(Compliance)

عصر اعتبار- مراسم اعطای گواهینامه شرکت کنندگان در نخستین دور تطبیق(Compliance) با حضور مدیران بانک پارسیان و شرکت کنندگان و مدیران منطقه ای شرکت اینتواشن(Intuition) ، در سالن اجتماعات بانک پارسیان برگزار شد .

مراسم اعطای گواهینامه های نخستین دوره آموزشی تطبیق(Compliance)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسم اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان در نخستین دوره آموزشی که با همکاری بانک پارسیان و شرکت ایرلندی اینتواشن (Intuition) و با حضور همکاران شبکه بانکی در اردیبهشت ماه امسال برگزار شده بود، معاون و مدیران بین الملل بانک پارسیان، مدیرریسک و تطبیق و همچنین مدیر آموزش و توسعه دانش این بانک به همراه مدیران منطقه ای شرکت اینتواشن و شرکت کنندگان در دوره حضور داشتند .
    در این مراسم برجیسیان ،  مدیر آموزش و توسعه دانش بانک پارسیان با اشاره به اینکه در شرایط پساتحریم یکی از نکات مهم و تاثیر گذار بر اقتصاد کشور برقراری ارتباط موثر با شبکه بانکی جهانی است ، فاصله گرفتن سیستم بانکی کشور از مسائل روز بانکداری به دلیل قطع رابطه در دوران تحریم را نقطه آسیب پذیر  ما دانست و گفت : بانک پارسیان برای کمک به شبکه بانکی کشور، اقدام به برقراری دوره‌های مورد نیاز جهت پرکردن این خلا، برای نخستین بار و با بهره گیری از اساتید بین المللی و با همکاری شرکت اینتواشن (Intuition)، که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه آموزش های مالی و بانکی در جهانست، نمود . این دوره که برای همکاران شبکه بانکی برگزار شد مورد استقبال بانک های دولتی و خصوصی قرار گرفت .
    بانک پارسیان برای بهره مندی هرچه بیشتر شکبه بانکی در فرصت پیش آمده پس از برجام و با هدف افزایش دانش تخصصی در حوزه های مرتبط ، از سال گذشته  اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در سطح جهانی و با همکاری موسسات آموزشی معتبر مانند شرکت تجاری فلمینگ گلف و BDO در حوزه های چالش برانگیز مانند الزامات بازل 3 و ICAAP  و همچنین تبدیل و رویکرد به کارگیری IFRS  در بنگاه های ایرانی ، برای همکاران شبکه بانکی نموده است  .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی