عصر بازار

قرار میلیونی کلید معمای قتل کارمند بانک

عصر اعتبار- معمای ناپدید شدن دختری جوان که کارمند یکی از بانک‌های پایتخت بود با دستگیری یکی از مشتریان و اقرار وی به جنایت، رازگشایی شد.

قرار میلیونی کلید معمای قتل کارمند بانک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از همشهری آنلاین، رسیدگی به این پرونده از روز دوم خرداد‌ماه شروع شد. آن روز مردی به کلانتری136 فرجام رفت و خبر از ناپدید شدن دختر 29ساله‌اش داد. وی گفت: دخترم کارمند بانک است و در یکی از شعبه‌های خیابان شریعتی کار می‌کرد. او دیروز (اول خرداد ماه) طبق روال هر روز برای رفتن به محل کارش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. معمولا ساعت16 به خانه می‌آمد اما دیروز هرچه منتظرش نشستیم برنگشت. مادرش که نگران شده بود با موبایلش تماس گرفت اما تلفن همراهش خاموش بود. همه جا را دنبال او گشتیم اما اثری از دخترم نبود.

    با اظهارات این مرد تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای پیدا کردن ردی از دختر جوان شروع کردند. آنها در نخستین اقدام راهی محل کار وی شدند. در تحقیق از مدیر شعبه و همکاران او مشخص شد که دختر جوان ساعت11 اول خرداد با گرفتن مرخصی ساعتی از محل کارش خارج شده و پس از آن دیگر هیچ تماسی با همکارانش نداشته است.

    ردپای آشنا
    هنوز سرنوشت دختر ناپدید شده در هاله‌ای از ابهام بود که مأموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی به سرنخ‌هایی در این پرونده دست یافتند. آنها متوجه شدند که فروردین‌ماه دختر جوان بخشی از پس‌انداز خودش به مبلغ 15میلیون تومان را از حسابش برداشت کرده و در اختیار یکی از مشتریان بانک به نام محسن قرار داده است. تحقیقات حکایت از این داشت که مدتی قبل محسن به او پیشنهاد سرمایه‌گذاری کرده و گفته بود 15میلیون را به همراه سود حاصل از سرمایه‌گذاری ظرف مدت دو‌ماه به دختر جوان پرداخت می‌کند. با این سرنخ مأموران راهی محل کار محسن شدند؛ یک شرکت دامپروری در محدوده سیدخندان. این مرد در ابتدا مدعی شد که مبلغ 15میلیون تومان را دو‌ماه پیش برای سرمایه‌گذاری از دختر جوان گرفته است اما هیچ اختلافی در این خصوص نداشتند و او قصد داشت به‌زودی این پول را به همراه سودش به وی پرداخت کند.

    کشف جسد
    کارآگاهان به تنها کسی که مظنون بودند محسن بود اما این مرد ادعا می‌کرد که اطلاعی از سرنوشت دختر جوان ندارد. با این حال در ادامه تحقیقات مشخص شد که دختر جوان روز حادثه برای پیگیری نحوه دریافت پول خود به محل قرار با محسن رفته بود. با کشف این حقیقت قاضی سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران، نهم خرداد‌ماه دستور دستگیری محسن را صادر کرد.

    همزمان با دستگیری او و آغاز بازجویی‌ها، مشخص شد که ششم خرداد‌ماه جسد دختری جوان در بیابان‌های اطراف شهریار کشف شد و به‌عنوان جسد مجهول‌الهویه در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت. مشخصات جسد با دختر ناپدید شده مطابقت داشت و پزشکی قانونی علت مرگ را شکستگی شدید در پشت‌سر عنوان کرده بود.

    وقتی ثابت شد که جسد متعلق به دختر گمشده است، محسن بار دیگر تحت بازجویی‌ قرار گرفت تا اینکه راز جنایت را فاش کرد. او گفت: روز حادثه دختر جوان پیش من آمده بود تا درخصوص پولش با من صحبت کند. آن روز صحبت‌مان به بحث و مشاجره کشید که پس از درگیری، او را هل دادم و وی از پشت سر به زمین خورد. وقتی متوجه شدم که فوت شده و نفس نمی‌کشد، پتویی دور جسدش پیچیدم و آن را با ماشین پراید یکی از دوستانم به بیابان‌های اطراف شهریار بردم و در آنجا رهایش کردم.

    به گفته سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، متهم پس از اعتراف به جنایت با دستور قاضی احمدبیگی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی