عصر بازار

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ

عصر اعتبار- "مهریه را کی داده و کی گرفته"؟ گرچه در غرب از مهریه خبری نیست اما قوانین سنگینی در مورد طلاق حاکم است. ثروتمندان و ستاره‌ها حتی به هنگام ازدواج به فکر چنین روزهایی هستند و "قرارداد" منعقد می‌کنند.

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از عصر ایران، رومان آبراموویچ، میلیارد روس و صاحب تیم فوتبال چلسی در سال 2007 از همسرش ایرینا طلاق گرفت. متخصصین انتظار داشتند که با یک میلیارد و 500 میلیون دلار گران‌ترین طلاق تاریخ شود، اما طرفین بر روی 300 میلیون دلار به توافق رسیدند.

    دیمتری ریبلولف، میلیاردر روس وصاحب تیم فوتبال آ اس موناکو  پس از 27 سال زندگی مشترک از همسرش النا جدا شد. مراحل اداری این طلاق 6 سال طول کشید. ثروت ریبلوف 9 میلیارد و 500 میلیون دلار تخمین زده می‌شد. به همسر او سه میلیارد و 300 میلیون دلار به همراه اشیا قیمتی و همچنین حق نگهداری از دخترشان رسید و به عنوان گران‌ترین طلاق تاریخ ثبت شد.

    نیل دایموند خواننده و ترانه‌سرای پاپ آمریکایی است که پس از 25 سال از همسرش مارسیا مورفی جدا شد. او پس طلاق 150 میلیون دلار از نیل دایموند دریافت کرد.

    مایکل جردن، بسکتبالیست افسانه‌ای آمریکا در سال 2007 از همسرش خوانیتا وانوی جدا شد. پیش از طی شدن مراحل طلاق احتمال داده می‌شد او 150 میلیون دلار از ثروت 350 میلیون دلاری جردن را کسب کند. طبق حکم دادگاه 168 میلیون دلار به خوانیتا وانوی تعلق گرفت.

    مایکل داگلاس و دیاندرا لوکر در سال 1977 ازدواج کردند و در سال دو هزار طلاق گرفتند. دعوا‌های حقوقی این دو حتی ده سال بعد از جدایی هم ادامه یافت. مایکل داگلاس 45 میلیون دلار به لوکر پرداخت کرد.

    پاول مک‌کارتنی و هاتر میلیس در سال 2008 از هم طلاق گرفتند. مک کارتنی برای این طلاق 50 میلیون دلار به میلیس پرداخت.

    مل و روبین گیبسون در سال 1980 ازدواج کردند. این دو پس از 30 سال از هم جدا شدند و روبین گیبسون 325 میلیون دلار یعنی نیمی از ثروت مل گیبسون را دریافت کرد.


    تایگر وودز، قهرمان گلف حرفه‌ای در سال 2010 از همسرش الن نوردیگرن جدا شد. جدایی که یکصد میلیون دلار برای او خرج برداشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.ر

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو