عصر بازار

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر خبر داد؛

عواید فروش ۱۰۰ هزار بسته چای برای نیازمندان

عصر اعتبار- رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از فروش ۱۰۰ هزار بسته چای و اختصاص عواید آن برای نیازمندان خبر داد.

عواید فروش ۱۰۰ هزار بسته چای برای نیازمندان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، فرح ناز رافع با اشاره به اجرای طرح 100 هزار لبخند، گفت: پیش بینی شده امسال برای نخستین بار طرح 100 هزار لبخند در قالب برنامه های روز کار داوطلبی با مشارکت یکی از تولیدکنندگان چای کشور اجرا شود.

    وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تمامی عواید فروش یکصد هزار بسته چای، به نیازمندان اختصاص یافته و به علاوه بسته های چای به فروش رسیده که دارای بارکد خاصی است در حضور نیکوکار خریدار ، با درج نام و نیت شان برچسب زده می شود و در نهایت برای توزیع در برنامه ملی همای رحمت در اختیار خانه های داوطلب قرار می گیرد.

    رافع ادامه داد: میزان مشارکت مردمی در این برنامه طی سال های پیشین موید این مطلب است که این رقم از رشد قابل توجهی برخوردار است و برآورد می شود امسال نیز با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغاتی و تمهیدات اتخاذ شده، خانواده های بیشتری مشمول دریافت این بسته ها شوند.

    رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه سیاست سازمان علاوه بر حمایت معیشتی از خانواده های کم برخوردار در این برنامه، نهادینه کردن فرهنگ انفاق و دستگیری از محرومان جامعه با تاسی از سیره امیر مومنان(ع)، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی، تامین احترام خانواده های نیازمند و زنان سرپرست خانوار و نیز هویت بخشی به فعالیت های داوطلبان است، تصریح کرد: مناسبت های مذهبی چون ماه مبارک رمضان،  نقش مؤثری در تقویت رفتارهای سودمند اجتماعی و حفظ آن در طول زمان‌های مختلف دارد و هدف از برگزاری آن  نشان دادن همبستگی و مسئولیت اجتماعی عمومی از طرف عده‌ای از مردم به کل جمعیت جامعه است. بنابراین رفتارهای سودمند اجتماعی تقویت‌کننده فرهنگ، ارزش و هنجارهای جامعه به شمار می‌رود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی