عصر بازار

راه‌اندازی دفتر شورای تجارت سوئد در تهران

عصر اعتبار- رییس اتاق بازرگانی ایران از تاسیس دفتر شورای تجارت سوئد در تهران در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی دفتر شورای تجارت سوئد در تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در ادامه برنامه‌ها و سفر هیات اقتصادی ایران به چند کشور اروپایی که با وزیر امور خارجه کشور‌مان همراه است، رییس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرده است که شورای تجارت سوئد در تهران تا ماه سپتامبر (شهریور 1395) دفتر دایر می‌کند.

    محسن جلال پور درباره سفر هیات ایرانی در سوئد و دیدار با مسوولان اقتصادی این کشور اظهار کرده که طی نشست با ایلوا بری، رییس شورای تجارت سوئد و معاون منطقه خاورمیانه این مرکز، شریف سید که با حضور محمدرضا انصاری، عضو هیات رئیسه و فرهاد شریف، معاون بین الملل اتاق بازرگانی ایران برگزارشد، مسائل مفیدی مورد بحث قرار گفت.

    به گفته او، رییس شورای تجارت سوئد برای تسهیل رابطه اقتصادی ایران و سوئد بسیار مشتاق است. ایلوا بری که اواخرسال قبل به تهران آمده بود و با اعضای اتاق بازرگانی ایران ملاقات داشت، از نتایج سفر سال گذشته رضایت داشته و معتقد است که آمد و رفت ها و پیگیری های دو طرف به نتایج خوبی خواهد رسید.

    رییس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرده که بر اساس تصمیم‌های گرفته شده، قرار است هیات های تخصصی تشکیل شوند و به ترتیب از سوئد به ایران سفر کنند که اولین هیات شامل چهار گروه پزشکی - بهداشتی، حمل ونقل، صنعت غذا و قطعات خودرو خواهد بود.

    به گفته جلال پور، همچنین تبادل اطلاعات بین معاونت بین الملل اتاق ایران، اتاق مشترک و بیزنس فروم درسطح بالایی انجام خواهد شد.

    رییس اتاق بازرگانی ایران همچنین از تشکیل دفتر شورای تجارت سوئد در تهران خبر داده و گفته که پس از گشایش دفتر شورای تجارت سوئد در تهران، با هماهنگی اتاق ایران مسئول این دفتر در استان ها نیز حضور خواهد یافت تا از ظرفیت های اقتصادی استان‌ها کسب اطلاع کند.

    در هفته‌ای که گذشت هیات بلند پایه از ایران با حضور وزیر امور خارجه کشور‌مان، رییس اتاق بازرگانی ایران و 60 نفر از فعالان اقتصادی از بخش خصوصی به چند کشور اروپایی از جمله لهستان، سوئد، فنلاند و لتونی سفر کردند و هنوز هم برنامه‌های این سفر ادامه دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو