عصر بازار

با حضور ابتکار و سیف؛

پردیس نوین پارک پردیسان افتتاح شد

عصر اعتبار- پس از امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان حفاظت محیط زیست و بانک مرکزی با حضور معصومه ابتکار، ولی الله سیف و مدیر عامل بانک اقتصاد نوین، پردیس نوین پارک پردیسان افتتاح شد.

پردیس نوین پارک پردیسان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، در اسفند سال گذشته همزمان با روز درختکاری، بانک اقتصاد نوین با همکاری اداره کل محیط زیست استان تهران 9 هزار اصله نهال در پارک پردیسان کاشت که امروز بعد از امضای تفاهمنامه همکاری، این محدوده نهال کاری شده با عنوان پردیس نوین با حضور ابتکار، سیف و حسن معتمدی مدیر عامل بانک اقتصاد نوین افتتاح شد.

    مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با اشاره به اقدامات محیط زیستی صورت گرفته توسط این بانک در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی گفت: در همین راستا تفاهم نامه 35 بندی میان بانک اقتصاد نوین و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در سال 93 امضا شد.

    وی بخشی از پروژه محیط زیستی این بانک را حمایت از محیط بانان و پلنگ ایرانی دانست و افزود: افتتاح نخستین شعبه سبز سیستم بانکی کشور توسط بانک اقتصاد نوین، رعایت الزامات مدیریت سبز در معماری ساختمان و تاسیسات جدید این بانک و صرفه جویی بیش از 30 درصد در منابع انرژی از جمله مباحث پیگیری شده توسط این بانک در حوزه محیط زیست است.

    وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی محیط زیستی برای کارشناسان بانکی و مشتریان برای رعایت الزامات زیست محیطی در طرح ها و پروژه هایی که متقاضی درخواست تسهیلات برای آن هستند، خبر داد.

    معتمدی بانک اقتصاد نوین را پیشرو در بانکداری سبز عنوان کرد و گفت: تعهدی برای همکاری در موضوع مدیریت پسماند و تخصیص منابع به این حوزه به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران داده ایم.

    مدیرعامل بانک اقتصاد نوین اشاره ای به آمار 91 درصدی فعالیت های بانکی به صورت غیر حضوری داشت و گفت: کاهش رفت و آمد و مراجعه مشتریان منجر به اتلاف کمتر انرژی و کاهش آلودگی هوا می شود.

    وی «با هم برای طبیعت» را شعار زیست محیطی بانک اقتصاد نوین اعلام کرد.

    در پایان لوح تقدیری به امضای سیف و ابتکار به مدیر عامل بانک اقتصاد نوین به پاس خدمات این بانک در حوزه محیط زیست اعطا شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی