عصر بازار

قیمت تابستانی خانه‌های ۷۰ متری

عصر اعتبار- براساس گزارش رسمی بانک مرکزی میزان معاملا مسکن در اردیبهشت ماه افزایش بیش از ۸ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است و طبق گفته مسئولان و کارشناسان بازار مسکن، در ماه گذشته تحرکات جدی در این بازار دیده شده که می تواند آغازی برای حرکت به سمت رونق باشد.

قیمت تابستانی خانه‌های ۷۰ متری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، بازار مسکن از ماه گذشته با افزایش معاملات وارد فاز دوره پیش رونق شده و تحرکات بازار نشان می دهد این افزایش معاملات تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

    حال اینکه گفته می شود با شروع تابستان و ورود تقاضای به بازار، میزان معاملات مسکن افزایش می یاید و از سوی دیگر وام های 80 میلیون تومانی خرید مسکن از خرداد ماه به دست مصرف کنندگان رسیده و به تدریج وارد بازار مسکن می شود.

    اما این افزایش نسبی تقاضا در بازار با افزایش قیمت ها همراه نخواهد بود. طبق پیش بینی ها با توجه به کاهش قدرت خرید مردم در سال های اخیر، اولین گروه از واحد های مسکونی که از رکود عبور می کنند و سریع تر به رونق می رسند ؛ خانه های کم متراژ و متراژهای متوسط رو به پایین هستند.

    در جدول زیر قیمت خانه های نزیدک به 70 متر در بازار مسکن تهران  در آستانه ورود به تابستان امده است:

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی