عصر بازار

ارزش هر سبد؛ ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان

توزیع بسته غذایی در ماه رمضان

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: نخستین بسته حمایت غذایی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تحویل خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد.

توزیع بسته غذایی در ماه رمضان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی ربیعی گفت: خانوارهای مشمول این طرح می توانند به محض دریافت پیامک از طریق تلفن همراه با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و از پیش تعیین شده کالاهای مورد نیاز خود را دریافت کنند.

    ربیعی، ارزش ریالی سبدهای حمایت غذایی را برای خانوارهای مشمول این طرح بین 80 تا 120 هزار تومان اعلام کرد و افزود: دولت در نظر دارد امسال در چهار نوبت سبد حمایت غذایی را بین خانواده های نیازمند توزیع کند.

    وی، عرضه یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک در استان های کمتر برخوردار و توزیع شیر در مدارس را از دیگر برنامه های حمایتی دولت در سال 95 دانست و افزود: بزودی این برنامه های حمایتی دولت اجرایی خواهد شد.

    وزیر کار همچنین از به روز شدن پرداخت حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی فولاد خبر داد و گفت: درحال حاضر، دولت تمام معوقات مربوط به حقوق این گروه از بازنشستگان را واریز کرده است و آنان هیچ طلبی ندارند.

    وی، علت ایجاد بحران در صندوق بازنشستگی فولاد را پیش بینی نشدن محاسبات بیمه ای در ایجاد این صندوق و اداره آن دانست و افزود: همین موضوع باعث شد این صندوق دچار نارسایی های ساختاری عمیق شود.

    وزیر کار تنها راه حل برون رفت از این مشکل را اصلاح محاسبات بیمه ای با استفاده از دارایی های صندوق فولاد دانست و گفت: بر همین اساس دولت در نظر دارد با هماهنگی سازمان های حسابرسی و مدیریت و برنامه ریزی کشور این مشکل را برطرف کند.

    ربیعی، ادغام صندوق بازنشستگی فولاد را با سایر صندوق های بازنشستگی از جمله تامین اجتماعی درست ندانست و تاکید کرد: در صورتی این رویکرد اجرایی می شود که صندوق فولاد محاسبات بیمه ای قابل قبولی ارائه دهد تا سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان آن دچار خسران نشوند.

    وی، تعداد بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد را بالغ بر 80 هزار نفر برشمرد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق این تعداد از بازنشستگان غیر از هزینه های درمانی ماهانه 160 میلیارد تومان است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو