عصر بازار

اجرای طرح هتلینگ ۵ بیمارستان تأمین اجتماعی استان تهران در آینده نزدیک

عصر اعتبار- مدیر کل درمان استان تهران از اجرای طرح هتلینگ ۵ بیمارستان تأمین اجتماعی استان تهران در آینده نزدیک خبر داد.

اجرای طرح هتلینگ ۵ بیمارستان تأمین اجتماعی استان تهران در آینده نزدیک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمد تقی خسروانی مقدم  اظهارداشت: خوشبختانه در حوزه درمان تأمین اجتماعی گام‌های مثبتی در شهرستان‌های استان تهران طی سال‌های اخیر برداشته شده است.

    مدیر کل درمان استان تهران در ادامه از پیشبرد طرح هتلینگ در پنج بیمارستان تأمین اجتماعی استان تهران خبر داد و گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اصول اساسی سازمان تأمین اجتماعی اقدامات فراوانی انجام شده است.

    به گفته وی؛ اقدامات و برنامه‌های دیگری در دست اقدام است که از جمله می توان به پیشبرد طرح هتلینگ بیمارستان‌های تأمین اجتماعی برای نخستین بار در کشور اشاره کرد.

    مدیر کل درمان استان تهران یاد آور شد: در آینده نزدیک شاهد اجرای طرح پایلوت هتلینگ در بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین با صرف بودجه ای بالغ بر یک میلیارد تومان خواهیم بود.

    خسروانی مقدم همچنین به نام‌گذاری سال جاری به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره و خاطرنشان کرد: باید توجه ویژه‌ای به این مهم شود به طوری که در منابع صرفه‌جویی صورت گیرد و در مسیری صرف شود که خروجی مثبت داشته باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی