عصر بازار

فردا؛

حضور طیب‌‌نیا در جلسه علنی مجلس برای ارائه گزارش اقتصادی به بهارستا‌ن‌نشینان

عصر اعتبار- عضو هیئت‌‌‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه علنی فردای مجلس خبر داد و گفت: قرار است طیب‌نیا در این نشست گزارشی از برنامه‌های دولت در راستای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

حضور طیب‌‌نیا در جلسه علنی مجلس برای ارائه گزارش اقتصادی به بهارستا‌ن‌نشینان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمدقسیم عثمانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه علنی فردای مجلس خبر داد و گفت: طبق دعوت هیئت‌‌رئیسه مجلس مقرر شده که علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی در نشست فردای مجلس حضور یابد.

    وی افزود: قرار است طیب‌نیا در این نشست گزارشی از برنامه‌های دولت در راستای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و نیز وضعیت اقتصادی کشور و راه‌کارهای دولت برای برون‌رفت از رکود و بهبود وضع معیشتی مردم را به نمایندگان مجلس ارائه کند.

    عضو هیئت‌‌رئیسه مجلس تصریح کرد: قرار است وزرای صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی، نیرو و نفت در جلسات این هفته مجلس شورای اسلامی حضور یابند.

    محمد دهقان نماینده مردم طرقبه در مجلس نیز پیشتر از حضور 5 وزیر اقتصادی کابینه دولت در جلسات علنی این هفته مجلس خبر داده بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی