عصر بازار

بانک پاسارگاد، پیشرو در کسب افتخارات بین المللی؛

بار دیگر بانک پاسارگاد، بانک برتر ایران شد

عصر اعتبار- بر اساس ارزیابی موسسه معتبر یورومانی، بانک‌پاسارگاد موفق شد برای دومین سال متوالی، جایزه برترین بانک ایرانی را از آن خود کند.

بار دیگر بانک پاسارگاد، بانک برتر ایران شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: موسسه یورومانی ارایه‌کننده اطلاعات ممتاز در حوزه‌های مختلف نظیر بازارهای سرمایه، سرمایه‌گذاری‌ها و ارز محسوب می‌شود که با درنظر گرفتن هوشمندانه آخرین تحولات، امکان آگاهی از وضعیت بازارهای مالی جهانی و انتخاب مناسب‌ترین موسسه برای همکاری در هر کسب و کاری را فراهم می‌کند. وی ادامه داد: موسسه یورومانی با توجه به بررسی و ارزیابی‌های صورت‌گرفته در بازار بانکداری‌ایران، جایزه برترین بانک ایرانی را، برای دومین سال متوالی به بانک‌پاسارگاد اعطا کرد. این در حالی است که این بانک در سایر صحنه‌های بین‌المللی نیز حضور چشمگیر داشته و موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده‌است.
    وی تأکید کرد: از جمله‌ی این موفقیت‌ها می‌‌توان به کسب جایگاه بانک سال جمهوری‌اسلامی ایران در سال  2015 بر اساس ارزیابی موسسه معتبر بنکر برای پنجمین سال، کسب عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال 2015، برای سومین سال متوالی بر اساس ارزیابی این موسسه، کسب جایگاه شایسته در رتبه‌بندی 500 برند برتر بانکی جهان و... اشاره کرد.
    رفیعی خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد، در طول چند سال گذشته مورد توجه ارگان‌های مختلف اقتصادی و بین‌المللی قرار گرفته‌است. این ارگان‌ها به‌صورت مستمر این بانک را برای فعالیت‌های مختلف ارزیابی کرده و آمادگی خود را برای ایجاد ارتباط با آن اعلام کرده‌اند.
    گفتنی است اعطای جوایز بهترین بانک‌های خاورمیانه از سال 1992 آغاز شده‌‌است و بانک‌پاسارگاد برای دومین سال متوالی موفق به دریافت این جایزه شده‌است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی