عصر بازار

رئیس کل بیمه مرکزی

وظیفه مشترک صنعت بیمه، توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه است

عصر اعتبار- نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه روز گذشته با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه برگزار شد.

وظیفه مشترک صنعت بیمه، توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر عبدالناصر همتی در این نشست با اشاره به نقش موثر مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه در توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه گفت: صنعت بیمه باید با درایت مدیران روابط عمومی خدمات وسیع صنعت بیمه را به مردم عزیز کشورمان معرفی کند.
    وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه کشور در عرصه تبلیغاتی نیاز به کار و تلاش بیشتر دارد، خطاب به مدیران روابط عمومی صنعت بیمه گفت: بیمه مرکزی برنامه های جدید خود را در راستای توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه آغاز خواهد کرد و دست یاری به سوی شرکت های بیمه دراز می کند تا با همفکری بیشتر و استفاده از این فضای کارشناسی، نقش اصلی صنعت بیمه که همان ایجاد اطمینان و آرامش در جامعه است را بیش از پیش نمایان کند.
    وی افزود: در این دوره حساس، شرکت های بیمه باید دست از رقابت های ناسالم بردارند و در جهت تقویت بنیه خود در مسیر خدمت بیشتر به مردم و اقتصاد کشور قدم بردارند.
      دکتر همتی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها فقط نقش منتشر کننده اخبار مدیر سازمان را ندارند بلکه باید مسائل مهم و نقاط ضعف و قوت سازمان خود را با همفکری کارشناسان شناسایی کرده و با استراتژی و برنامه های راهبردی در پیشبرد اهداف سازمان گام بردارند.
    وی با تاکید بر "افزایش ارتباط با رسانه ها و برنامه ریزی لازم برای توسعه و تعمیم امر بیمه در کشور" گفت: با تبلیغات و اطلاع رسانی هدفمند می توان توسعه بیش از پیش صنعت بیمه را فراهم ساخت.
    رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنانش گفت: برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی شرکت های بیمه باید به گونه ای هماهنگ، منسجم و حرفه ای پیش رود تا از قِبَل این برنامه ها، کل صنعت بیمه منتفع شود و صرفا به فکر تبلیغ برای یک شرکت نباشیم.
    دکتر همتی، از ضرورت تبیین و توضیح خسارت های عظیم پرداختی به بیمه گذاران به عنوان یکی دیگر از محورهای اطلاع رسانی صنعت بیمه یاد کرد و گفت: با اطلاع رسانی منطقی، می توان خدمات صنعت بیمه را علاوه بر زیان دیدگان، به عموم مردم نیز معرفی کرد.
    رئیس کل بیمه مرکزی هزینه موثر و کارآمد در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی را نوعی سرمایه گذاری دانست و گفت: مشکل صنعت بیمه صرفاً با فروش بیمه شخص ثالث حل نمی شود بلکه ابتکار در معرفی سایر رشته های بیمه ای (خصوصاً بیمه عمر، مسئولیت، مهندسی و ...)، معرفی خدمات ویژه و اطلاع رسانی خسارت های پرداختی از سوی شرکت های بیمه به بیمه گذاران باید سرلوحه امور قرار گیرد تا نقش بیمه در زندگی روزمره مردم ملموس تر شود.
    همتی، تشکیل مستمر نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه را اقدامی موثر ارزیابی کرد و گفت: در این جلسات باید با همفکری و هم اندیشی مطالب لازم برای رسانه ها تهیه شود و از نظر کارشناسی رسانه های تخصصی نیز متقابلا استفاده شود.
    وی همچنین از تاسیس انجمن های صنفی بیمه ای استقبال کرد و از مدیران روابط عمومی صنعت بیمه خواست تا با حمایت های فکری و مادی خود به اعتلای این قبیل انجمن ها کمک کنند.
    در ادامه این مراسم، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، با اعطای لوح به مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه "ما"، "حافظ" و "ایران معین"که آغازگر طرح " ب مثل بیمه " در استان های خراسان رضوی، گیلان و مناطق آزاد بودند، تقدیرکرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو