عصر بازار

در روز ۱۹ خرداد

۵ درصد از سهام بیمه رازی در فرابورس ایران به فروش می‌رسد

عصر اعتبار- به دنبال فروش بلوک ۱۰ درصدی سهام بیمه رازی در اوایل خرداد امسال، بلوک ۵ درصدی بیمه رازی در روز ۱۹ خرداد ماه از طریق بازار پایه فرابورس ایران عرضه می‌شود.

۵ درصد از سهام بیمه رازی در فرابورس ایران به فروش می‌رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فرابورس ایران، این بلوک 5 درصدی شامل 100 میلیون سهم بیمه رازی است که به قیمت پایه هر سهم یک هزار و 100 ریال و قیمت پایه کل 110 میلیارد ریال از طریق کارگزاری سهام گستران شرق عرضه خواهد شد.
    این شرکت بیمه که فعالیت خود را از سال 82 در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای آغاز کرده، سرمایه خود را در سال 1393 و پس از آخرین مرحله افزایش سرمایه به 2 هزار میلیارد ریال رسانده است.
    عرضه بلوکی در نماد "ورازی 4" در بازار پایه انجام می‌شود و کل ثمن معامله به صورت نقدی و طبق رویه جاری تسویه پایاپای پرداخت خواهد شد.
    گفتنی است پیش از این، یک بلوک 10 درصدی از سهام این شرکت در روز 4 خردادماه امسال به ارزش 220 میلیارد ریال در بازار فرابورس فروخته شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی