عصر بازار

مدیر شرکت اسپانیایی:

آماده رقابت در بازار ایران و رفع مشکل بانکی هستیم

عصر اعتبار- مدیر صادرات شرکت روغن زیتون والیو* اسپانیا گفت: خود را برای رویارویی با چالش های آینده مانند مشکل بانکی و رقابت با سایر تولیدکنندگان بازار روغن زیتون ایران آماده می کنیم.

آماده رقابت در بازار ایران و رفع مشکل بانکی هستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «یاسمین وازکوئز»** که هفته گذشته در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران «ایران آگروفود 2016» شرکت کرده بود، افزود: می دانیم برای تجارت با ایران مشکلاتی مانند تامین مالی، نظام بانکی و پرداخت ها وجود دارد که باید حل شود و می دانیم دست اندرکاران تلاش خود را می کنند.
    وی تاکید کرد «به برقراری همکاری تجاری با ایران علاقه مندیم و صبورانه و گام به گام جلو می رویم».
    وازکوئز اضافه کرد: رقابت با سایر تولیدکنندگان بازار نیز از مهمترین چالش های ماست، زیرا تولید زیتون و تهیه روغن آن به یک محدوده جفرافیایی خاص محدود نیست بلکه در بیشتر نقاط جهان مانند ایران تولید می شود و رقابت در بازار آن شدید است.
    وی گفت: شرکت تولیدکننده روغن زیتون والیو برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ایران شرکت کرد و مرحله نخست کسب و کار که شناخت بازار و اطمینان از وجود مشتری است، با موفقیت انجام شد.
    این کارشناس صادرات شرکت اسپانیایی افزود: شرکت در این نمایشگاه، فرصت ارتباط با مردم ایران را برای ما فراهم کرد و اکنون می دانیم ایرانیان به محصولات شرکت والیو علاقه دارند و با کیفیت محصول این شرکت آشنایند.
    وی اضافه کرد: استقبال مردم از تولیدات این شرکت نشانه آن است که احتمال موفقیت این شرکت برای به دست آوردن سهمی از بازار ایران وجود دارد.
    این کارشناس صادرات گفت: ما درصدد ورود به بازار ایران هستیم و امیدواریم یک شریک ایرانی پیدا کنیم که در ادامه مسیر به ما کمک کند.
    وی افزود: ما هنوز از کیفیت روغن زیتون ایرانی و دیگر اطلاعات مربوط به آن بی خبریم.
    وازکوئز اضافه کرد: با این همه، حتی اگر شرکت والیو به این نتیجه برسد که بازاری در ایران ندارد، باز هم برای همکاری های پژوهشی و تحقیقاتی مشترک با شرکت های تولید زیتون و روغن آن آماده است.
    شرکت والیو که در سال 1981 در جنوب اسپانیا تاسیس شد، از برندهای مشهور جهان در تولید روغن زیتون است و محصول خود را به 32 کشور جهان صادر می کند.
    بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته دهم تا سیزدهم خرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی