عصر بازار

نایب رئیس اتحادیه فروشگاه های:

آغاز توزیع بسته حمایتی از هفته آینده

عصر اعتبار- مدیرعامل فروشگاه رفاه در نشت خبری خود خبر از آمادگی این شرکت برای توزیع بسته حمایتی دولت داد.

آغاز توزیع بسته حمایتی از هفته آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، فرشید گل زاده با اعلام آمادگی مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای توزیع بسته حمایت غذایی اظهار داشت: بنا بر صحبتهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری در 4 نوبت سبد های حمایتی توزیع می شود و از روزهای آینده این فروشگاه اقدام به توزیع این بسته به ارزش 80 تا 120 هزار تومان می کند.

    وی ادامه داد: این درحالیست که فروشگاه رفاه به مناسبت ماه مبارک رمضان در بیش از 4 هزار از اقلام خود به طور میانگین تخفیف 27 درصدی قائل شده و اقشار آسیب پذیر همزمان با استفاده از این کارتهای اعتباری می توانند از تخفیفهای جشنواره ماه رمضان فروشگاه رفاه استفاده کنند به طوریکه دارندگان کارتهای اعتباری 80 هزار تومانی  می توانند تا 105 هزار تومان و کارتهای 120 هزارتومانی تا 150 هزار تومان می توانند خرید کنند.

    مدیر عامل فروشگاه ادامه داد: برخی کالاهای اساسی همچون لبنیات 20 درصد تخفیف،چای 25 درصد، خرما 20 درصد، حبوبات 30 درصد، ماهی 30 درصد، شکر کیلویی 2500 تومان، گوشت مرغ 20 تا 15 درصد، عسل 40 درصد، انواع شربت ها 20 درصد، نوشابه 40 درصد، رشته آش 40 تا 50 درصد، و کشک 25 تا 30 درصد تخفیف اعمال شده است

    .وی تصریح کرد: جشنواره ویژه ماه مبارک رمضان در فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه به نحوی طراحی شده است که از هر 4 روزه‌دار ماه رمضان در سفره‌های سحری و افطاری، یک نفر بتواند مهمان این فروشگاه باشد، چراکه متوسط تخفیف‌ها بر روی کالاهای شاخص و پرمصرف خانوارها 27 درصد است. در این طرح بیش از 2500 قلم کالای اساسی حضور دارند که در شرایط رکود اقتصادی که مردم، میل کمتری به خرید دارند، می‌تواند کمکی به اقتصاد خانوارها بوده و نمونه‌ای بارز از اقتصاد مقاومتی باشد.

    به گفته گلزاده کرمانی، همچنین این فروشگاه می‌تواند ترکیبی از کالاهای مورد نیاز سازمان‌های مختلف را فراهم کرده و علاوه بر اینکه مشتریان از تخفیفات گسترده فروشگاه بهره‌مند شوند، 5 درصد افزایش شارژ نیز به عنوان هدیه برای آنها لحاظ می‌شود، ضمن اینکه امکان فروش کارتهای اعتباری نیز فراهم شده است که بر اساس تشخیص مدیران سازمانها می‌تواند اعتبار متفاوتی بر روی کارت اعمال کرد و هر زمانی که از فروشگاههای رفاه خرید صورت گیرد، بدون کارمزد در دو ماه بعد از سوی مشتری پرداخت شود.

    گل‌زاده بااشاره به فروشگاه های نسل جدید رفاه اظهار داشت: هدف ما در فروشگاههای نسل جدید ارزان‌فروشی باکیفیت و تامین نیازهای همه جانبه خانوارهای ایرانی است؛ چراکه در سالهای اخیر ارزان‌فروشی بی‌کیفیت رواج یافته و برخی از فروشگاهها نیز ورشکسته شده اند و به دلیل ارزان فروشی بی‌کیفیت از رده خارج شده‌اند. این در شرایطی است که در سالهای گذشته به واسطه رونق ورود کالاهای قاچاق، تخفیفات متفاوتی از سوی برخی فروشگاهها به صورت غیرکارشناسی بر روی کالاهای تاریخ مصرف گذشته یا قاچاق فراهم شده است که مسئولان باید اجازه دهند که بخش تخصصی این صنعت، مسئولیت کار را به عهده گیرند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی