عصر بازار

تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی برای ۲۵۰۰ کالا در ماه رمضان

عصر اعتبار- مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از اعمال تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی برای ۴۰۰۰ قلم کالا در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵۰۰ قلم، کالای اصلی و اساسی هستند.

تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی برای ۲۵۰۰ کالا در ماه رمضان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، فرشید گل‌زاده کرمانی امروز - سه‌شنبه - در نشست خبری مربوط به اعلام جزئیات تخفیف فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ماه مبارک رمضان با اشاره به این‌که سال گذشته این فروشگاه‌ها 20 درصد تخفیف را در سبد کالای سحر و افطار مردم اعمال کردند، اظهار کرد: در سال جاری این تخفیف در سبد سحر و افطار مردم به 27 درصد افزایش یافته است.

    وی با بیان این‌که سعی کرده‌ایم به اقتصاد خانوار ایرانی در شرایط رکود اقتصادی که میل مردم به مصرف کاهش پیدا کرده است نقش اساسی ایفا کنیم، گفت: اعمال تخفیف‌ها مصادف شده است با سبد حمایت غذایی دولت برای اقشار آسیب‌پذیر در سال جاری که کارت این اقشار 80 تا 120 هزار تومان توسط دولت شارژ می‌شود و فروشگاه رفاه برای افرادی که 80 تومان کارت‌شان شارژ شده 105 هزار تومان و نیز برای کسانی که 120 هزار تومان کارت‌شان شارژ می‌شود 150 هزار تومان قدرت خرید ایجاد کرده است.

    گل‌زاده کرمانی در مورد برخی کالاهای اصلی دارای تخفیف توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: خرما تا 20 درصد، چای 20 تا 25 درصد، لبنیات شامل پنیر، ماست، کره و خامه در بهترین برند‌ 20 درصد، حبوبات و غلات تا 40 درصد، ماهی 30 درصد، گوشت و مرغ بسته‌بندی 15 تا 20 درصد، روغن تا 15 درصد، گوشت چرخ‌کرده 20 درصد، عسل تا 40 درصد، شربت 27 درصد، مربا 20 الی 25 درصد، رشته آشی 40 تا 50 درصد، کشک 25 تا 30 درصد، گردو 20 درصد و نبات نیز از تخفیف 30 درصدی برخوردار خواهند بود.

     

    مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ادامه داد: علاوه بر این سبد‌های کالایی ویژه برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی مختلف در نظر گرفته شده است که ترکیبی از کالاهای مورد نیاز آنها خواهد بود. به ازای هر خریدی که توسط این سازمان‌ها انجام می‌شود، پنج درصد نیز شارژ خرید توسط فروشگاه رفاه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این رفاه کارت اعتباری از دیگر برنامه‌هایی است که با در نظر گرفتن اعتبارهای مختلف برای پرسنل سازمان‌ها به صلاحدید آنها در نظر گرفته شده است.

     

    وی با اشاره به تعداد فروشگاه‌های رفاه در کشور و نیز تغییر تدریجی این فروشگاه‌ها به فروشگاه‌های نسل جدید بیان کرد: 220 فروشگاه رفاه در کل کشور وجود دارد که 10 فروشگاه نسل جدید به آن اضافه شده است و امسال هم 40 فروشگاه نسل جدید به فروشگاه‌های رفاه اضافه خواهد شد.

     

    گل‌زاده با انتقاد از ارزان‌فروشی‌های بی‌کیفیت و نیز برپایی برخی نمایشگاه‌ها توسط افراد دلال تصریح کرد: ارزان‌فروشی بی‌کیفیت در کشور رونق یافته و باید از ارگان‌ها و سازمان‌ها بخواهیم که به جای واگذاری این نمایشگاه‌ها به افراد دلال این نمایشگاه‌ها و فروش‌های ویژه توسط بخش های خصوصی‌ معتبر انجام شود.

     

    وی همچنین با بیان این‌که در سال گذشته بیش از 400 شرکت جدید برای ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجوز فعالیت گرفته‌اند، گفت: این در حالی است که بیش از 1000 فروشگاه و شعبه‌ فروشگاه تاسیس شده و این به اندازه کل فروشگاه‌های تاریخ ایران است.

     

    مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اشاره به این‌که ارزش صنعت خرده‌فروشی در ایران به بیش از 200 هزار میلیارد تومان می‌رسد، اظهار کرد: تنها کمتر از 18 درصد این صنعت به صورت مدرن مدیریت می‌شود اما باید بدانیم که خرده‌فروشی نبض اقتصاد کشور است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو