عصر بازار

ادامه روند نزولی در بورس تهران

عصر اعتبار- در سومین روز معاملات این هفته، شاخص تالار شیشه‌ای با کاهش ۲۵۴ واحدی مواجه شد و به این ترتیب از کانال ۷۶ هزار واحدی هم پایین‌تر رفت.

ادامه روند نزولی در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز –سه شنبه- پس از اندکی افزایش روند نزولی پیش گرفت و از کانال 76 هزار واحدی هم پایین تر رفت تا با کاهش 254 واحد یکی از بدترین روزهای این هفته بورس را رقم بزند و به مقدار 75 هزار و 874 واحدی برسد.


    ارزش معاملات امروز تالار شیشه‌ای به مقدار 308 میلیارد و 360 میلیون و 300 هزار تومان بالغ شد که این مبلغ ناشی از دست به دست شدن 934 میلیون و 273 هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله در 63 هزار و 979 نوبت معامله بود.


    ماشین سازی نیروی محرکه صنایع کاغذ سازی کاوه و شرکت شیشه و گاز امروز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.


    امروز نماد شرکت‌های بانک ملت، سایپا، ایران خودرو و چادرملو از جمله نمادهایی بودند که به ترتیب با 33، 25، 25 و 22 واحد کاهش بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند. نماد بانک صادرات ایران نیز از معدود نمادهای سبز تابلوی بورس تهران بود.


    همچنین فرابورس ایران نیز امروز با 2 واحد کاهش به مقدار 812.7 واحد رسید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی