عصر بازار

فروش نرم افزار بانکداری به بانک ایرانی توسط شرکت سوئیسی

عصر اعتبار- شرکت نرم افزاری تمنوس سوئیس، در آستانه انعقاد قراردادی با یک بانک ایرانی در زمینه فروش یک نرم افزار بانکداری مرکزی و دیجیتال قرار دارد.

فروش نرم افزار بانکداری به بانک ایرانی توسط شرکت سوئیسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، شرکت نرم افزاری تمنوس سوئیس، در آستانه انعقاد قراردادی با یک بانک ایرانی در زمینه یک نرم افزار بانکداری مرکزی و دیجیتال قرار دارد.

    بر اساس این گزارش، تمنوس در حال مذاکره با بانک آینده است. این بانک ایرانی ارائه کننده خدمات بانکی خرده فروشی و تجاری است.

    سیستم هایی که قرار است در این معامله به فروش برسند، شامل پلتفرم بانکی مرکزی تی24 و نرم افزار تمنوس کانکت برای کانال های دیجیتالی است.

    شرکت تمنوس اظهارنظری در این باره نکرده است.

    بانک آینده در سال 2009 تاسیس شده و به بانک تات شهرت دارد. این بانک 14 شعبه در تهران و 50 شعبه در شهرهای مختلف ایران دارد.

    شرکت تمنوس بیش از ده سال پیش از طریق یک قرارداد بانکی با پست بانک ایران، وارد بازار بانکداری این کشور شده بود.

    تمنوس همچنین با شرکت پارس تامین، تامین کننده ایرانی فن آوری و خدمات همکاری دارد. پارس تامین خدمات تی 24 را به موسسات مالی ایرانی ارائه می دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی