عصر بازار

عملکرد سه ماهه شعب استان تهران موسسه اعتباری کوثر بررسی شد

عصر اعتبار- نخستین همایش مسئولین شعب استان تهران باحضور رؤسای حوزه ها، مسئولین دوایر و رؤسای شعب استان تهران طی سه روز و در چهار نوبت با هدف بررسی عملکرد شعب در سه ماه گذشته و ابلاغ مطالب ارائه شده در هفدهمین همایش سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

عملکرد سه ماهه شعب استان تهران موسسه اعتباری کوثر بررسی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، قاسم شیرکوند مدیرشعب استان تهران در این همایش هدف از برگزاری این همایش را بررسی عملکرد سه ماهه شعب در بازه زمانی از ابتدای اسفندماه 94 تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: شعب ما در این مدت با رشد منابع همراه بودند و این موضوع نشان دهنده فعالیت خوب مدیران و کارکنان شعب استان می باشد.

    وی با تاکید بر تکریم جامعه هدف و ارائه خدمات مبتنی بر نیاز آنان گفت: اعطاء تسهیلات و توسعه ی کیفی و کمی خدمات به جامعه هدف و تکریم مشتریان باید در صدر برنامه های شعب قرار گیرد.

    شیرکوند با اشاره به ضرورت آگاهی تمامی محصولات و خدمات موسسه توسط کارکنان شعب تاکید کرد: تسلط کامل متصدیان امور بانکی در معرفی خدمات موسسه سبب پاسخگویی بهتر به مشتریان و فرآیند اطلاع رسانی به ذینفعان می شود .

    مدیرشعب استان تهران خطاب به مسئولین شعب با بیان اینکه جانشین پروری برای موسسه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: انتخاب 29 سرپرست و سرپرست موقت شعبه جوان در استان تهران نشان دهنده این موضوع است که پیشکسوتان بانکی ما در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند و انتظار می رود به بحث جانشین پروری در شعب نگاه ویژه ای شود، چراکه هریک از این نیروهای جوان، کارنامه رؤسای فعلی به شمار می آیند.

    وی گفت : دریافت صورتحساب مشتریان سایر شعب، با کسر کارمزد در تمامی شعب امکان پذیر است تا رضایت مشتریان در این زمینه نیز تامین گردد.

    شیرکوند با اشاره به بازنگری درجه بندی شعب در سال جاری اظهار داشت : فرآیند درجه بندی شعب با شاخص های جدید در سال " اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام وعمل" در دستور کار قرار دارد .

    وی با بیان اینکه استان تهران از پیشنهادات همکاران در جهت پیشبرد اهداف موسسه استقبال می کند ، افزود: تشکیل اتاق فکر استان درجهت هدفمندکردن پیشنهادات دریافتی از سال گذشته آغاز و طی سال 95 خروجی آن در برنامه ریزی های استان لحاظ خواهد شد .

    در این جلسات رؤسای حوزه های چهارگانه استان تهران به ارائه گزارش درخصوص آخرین وضعیت منابع، مصارف، نسبت های مالی و بازاریابی پرداخته و در انتها پنج شعبه برتر معرفی شدند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی