عصر بازار

پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه بورس تهران

عصر اعتبار- هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۶ درصدی را به مجمع عمومی فوق العاده ارائه کرد.

پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه بورس تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بورس تهران، خانم آزاده یزدانی مدیر مالی بورس تهران با اعلام خبر فوق گفت: گزارش توجیهی افزایش سرمایه از مبلغ 110 میلیارد تومان به 150 میلیارد تومان  از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی در یک یا چند مرحله در مدت دو سال، مورخ 9 خرداد سال 95 مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت.

    یزدانی  به اهداف این افزایش سرمایه اشاره کرد و افزود: هدف از این تامین مالی بیش از 36 درصدی، تکمیل پروژه احداث ساختمان مرکزی شرکت واقع در سعادت آباد ، احداث ساختمان تالار زنجان و استقرار فاز 2 دیتا سنتر است که خرداد ماه سال جاری به تصویب هیات مدیره رسیده و به منظور اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

    مدیر مالی بورس تهران تصریح کرد: در مرحله اول 92000 میلیون ریال از محل سود انباشته و مبلغ 58000 میلیون ریال از محل اندوخته قانونی اعمال می شود.

    وی افزود: مبلغ 250000 میلیون ریال در مراحل بعدی در اختیار هیات مدیره قرارداده می شود تا با توجه به نیاز نقدی طی سال آینده از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی انجام شود.

    یزدانی در پایان به زمان اعمال افزایش سرمایه اشاره کرد و گفت : مجمع فوق العاده به طور هم زمان با مجمع عمومی عادی در تاریخ 27 تیرماه 95 برگزار می شود و تا پایان شهریور ماه سال جاری مرحله اول این افزایش سرمایه اعمال می گردد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی