عصر بازار

تاکید وزیر کشور بر بیمه‌شدن زائران راهپیمایی اربعین

عصر اعتبار- وزیر کشور بر ضرورت پیگیری بیمه زائران اربعین حسینی در فرصت باقیمانده تا مراسم اربعین تاکید کرد و گفت: با استفاده از تجربیات دو سال گذشته باید شرایط مطلوب‌تری برای اعزام زائران ایجاد کنیم.

تاکید وزیر کشور بر بیمه‌شدن زائران راهپیمایی اربعین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه‌شنبه در پنجمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول در وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه باید تلاش شود که استان‌ها اقدام به راه اندازی کاروان‌های زیارتی کنند و از این طریق زائران از استان‌های مبداء به سوی عتبات عالیات اعزام شوند، گفت: کاروان‌ها نیز باید دارای شرح وظایف مشخص و تعریف‌شده باشند و با همکاری سازمان حج و زیارت و استانداران، مشکلاتی که در سال‌های قبل در اعزام انفرادی زائران وجود داشت برطرف شود.

    وی با تاکید بر اینکه کمک‌های مردمی در این زمینه نیز باید ساماندهی شوند، ادامه داد: باید شرایط مطلوبی برای تردد زائران در مسیر راهپیمایی اربعین ایجاد شود. همچنین طراحی مسیرهای حرکت کاروان‌ها نیز باید به گونه‌ای باشد که خدمات مناسب به زائران ارائه شود.

    وزیر کشور با اشاره به فرصت باقیمانده تا اربعین حسینی اظهار کرد: خوشبختانه زمان کافی برای برنامه‌ریزی سفر مطلوب زائران برای شرکت در راهپیمایی اربعین وجود دارد و تمامی دستگاه‌ها باید با استفاده از تجربیاتی که در دو سال گذشته به دست آورده‌اند شرایط مطلوب‌تری را برای زائران ایجاد کنند.

    رحمانی فضلی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام‌شده در راهپیمایی اربعین تصریح کرد: اقداماتی که در این زمینه در سال گذشته انجام شد اقدامات خوبی بود. مراسم اربعین فرصت مناسبی برای ترویج معنویت و تبلیغ اصول و ارزش‌های ناب اسلامی است و این اقدام که نشان‌دهنده ایثار، وحدت و همبستگی مسلمانان است اقدامی ارزشمند است.

    وی بر ضرورت تامین امنیت زائران نیز تاکید کرد و گفت: موضوع بیمه زائر نیز امر مهمی است که باید به آن توجه شود و از مسئولان مربوطه می‌خواهم که در فرصت باقیمانده این موضوع را پیگیری و با شرکت‌های بیمه با قیمت‌های مناسب توافق کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو