عصر بازار

مدیر عامل بیمه آسیا:

بیمه بین رشته‌ای؛ عامل توسعه شرکت‌های بیمه

عصر اعتبار- دومین گردهمایی سالانه راهکارهای توسعه فروش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز بیمه آسیا با رویکرد بهبود فرآیند صدور و خسارت با حضور نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و نمایندگان حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه‌آسیا برگزار شد.

بیمه بین رشته‌ای؛ عامل توسعه شرکت‌های بیمه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت نقش بیمه‌های عمر در جهان، گفت: براساس نتایج مطالعات میدانی، بیمه‌گران در دنیا به صورت مجزا در بیمه‌های زندگی و غیرزندگی فعال هستند.
    مدیر عامل بیمه آسیا با ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی هدفمند بیمه‌آسیا در حوزه بیمه‌های زندگی و در میان شرکت‌های بیمه ،اظهار امیدواری کرد که تفکیک حساب‌های بیمه‌های زندگی و غیرزندگی نیز در بیمه‌آسیا انجام شود.
    نایب رئیس هیأت‌مدیره بیمه آسیا، دانش بین رشته‌ای را یکی از عوامل پیشرفت در دنیا عنوان کرد و بیان داشت: شرکت‌های بیمه‌ نیز به نظر می رسد برای توسعه از بیمه بین رشته‌ای و ترکیب بیمه‌های مختلف با یکدیگر بهره ببرند که بیمه‌آسیا نیز در سال‌های اخیر این موضوع را در دستور کار خود داشته است.
    ناهماهنگی در بازارهای مالی کشور، کاهش نرخ بهره بانکی و تهدید صنعت بیمه، تأثیرپذیری نهادهای مختلف از سیاست‌گذاری نهادهای مالی، تأکید بر سرمایه‌گذاری درست و ... از جمله دیگر نکات مورد اشاره مدیرعامل بیمه‌آسیا در این گردهمایی بود.
    احمد سربخشیان، مدیر بیمه های عمر و پس‌انداز بیمه آسیا ضمن بیان اهداف برگزاری این گردهمایی به عملکرد یک ساله مدیریت بیمه‌های عمر و پس‌انداز و چشم‌اندازهای این رشته در بیمه‌آسیا پرداخت.
    تشریح فرآیند برگزاری مسابقات و برگزیدگان مسابقات فروش، مقایسه رشته بیمه‌های عمر و پس‌انداز با دو سال گذشته، عملکرد 12 ماهه سال 1394 صنعت بیمه و بیمه‌آسیا در رشته عمر و پس‌انداز و عملکرد شرکت‌های برتر بیمه‌ای در رشته عمر (زندگی) در سال 1394 از جمله نکات مورد اشاره مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه‌آسیا بود.
    سربخشیان در ادامه، اقدامات مدیریت بیمه‌های عمر و پس‌انداز در تنظیم برنامه‌ها را در چهار محور بهبود فرآیندها، توسعه محصول، مشوق‌ها و آموزش تشریح کرد.
    مدیر عامل بیمه آسیا با اهدای لوح از نمایندگان برگزیده مسابقات فروش سال 1394، نمایندگان عضو باشگاه میلیاردی‌ها و نمایندگان کارگروه تخصصی عمر و پس‌اندازتقدیر وقدردانی کرد.
    در این گردهمایی چهار کارگروه با عناوین" فروش و صدور بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز "،  "بازپرداخت و وام" ، "خسارت" و "کنترل و نظارت " برگزار شد.
    “اقتصاد بیمه‌های زندگی و بازارهای پایستار” ، “بررسی مزیت خرید بیمه‌های عمر و پس‌انداز نسبت به سرمایه‌گذاری در بانک”و “تشریح مدل جهانی AIDA، ایجاد انگیزه خرید در اذهان مشتریان” مقالات تخصصی ارائه شده در این گردهمایی بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو