عصر بازار

رئیس سازمان داوطلبان عنوان کرد؛

تشریح جزئیات توزیع سبد غذایی نیازمندان

عصر اعتبار- رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص طرح همای رحمت، گفت: طرح همای رحمت به مدت ۱۲ سال است که در سراسر کشور اجرا می شود.

تشریح جزئیات توزیع سبد غذایی نیازمندان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، فرحناز رافع با حضور در برنامه شبکه خبر، توضیحاتی در مورد اجرای طرح همای رحمت ارائه داد و افزود: این طرح شامل تهیه بسته های مواد غذایی برای نیازمندان است که هر سال با توجه به نیازمندانی که تحت پوشش غیر مستمرجمعیت  هلال احمراند و با توسل به سیره ائمه اطهار، این بسته ها به صورت شبانه تقدیم و توزیع می شود.

    وی گفت: با توجه به گستره جمعیت هلال احمرو خانه های داوطلب در سطح روستا و شهر در سراسر کشور فعالیت می کنند و محدود به مناطق خاصی نمی شود.

    رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: این بسته ها به صورت عام شامل برنج، روغن، قند، شکر، حبوبات و در بعضی مکان ها، گوشت مرغ، ماهی، گردو و خرما اضافه و در برخی مناطق کارت هدیه و یا لباس در این سبد غذایی جای می گیرد و همه این بسته ها با توجه به حمایت خیرین توزیع می شود.

    رافع گفت: شرایط توزیع این سبد غذایی بین افراد متفاوت است و نحوه توزیع آن با توجه به افراد نیازمند، سالمند، بیمار و شرایط جسمی، اقلیمی، منطقه ای کمک رسانی و در هر منطقه، شهرستان و استان متفاوت است.

    رافع تاکید کرد: این بسته های مواد غذایی به همسران زندانیان، سالمندان تنها و بیمارانی که از کمک هزینه های درمانی به صورت مقطعی و از خیرین ما کمک گرفته می شود و جامعه هدف هلال احمر هستند و با توجه به شرایط جسمی، منطقه ای و خانوادگی هر استان و شهرستان توزیع می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی