عصر بازار

مدیرعامل بانک صارات ایران در هفتمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات ایران :

بورسی شدن شرکتها منجر به شفافیت در صورتهای مالی آنها می‌شود

عصر اعتبار- لله گانی گفت: برنامه بانک صادرات ایران در سال ۹۵ پیگیری عملیات استراتژیک است ، بسته سیاست بانک صادرات در سال ۹۵ کلیه اقشار جامعه را پوشش می دهد و پاسخگوی درخواست مشتریان هستیم.

بورسی شدن شرکتها منجر به شفافیت در صورتهای مالی آنها می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا اسماعیل لله گانی در مراسم هفتمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات ایران که صبح امروز در بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد‌‌ با بیان اینکه بانک صادرات ایران بزرگترین بانک بورسی کشور محسوب می‌شود گفت: بورسی شدن شرکتها منجر به شفافیت در صورتهای مالی آنها می شود .

    وی با اشاره به تعداد شعب بانک صادرات ایران افزود: این بانک دارای 3100 شعبه در سراسر کشور و 27 نقطه در دنیا و 32 هزار نیروی انسانی شاغل است ، بانک صادرات ایران به عنوان بانکی تجاری در همه بخش ها فعالیت می‌کند .

    لله گانی با اشاره به حضور بانک صادرات ایران از سال 88 در بورس تهران تصریح کرد: برنامه بانک صادرات ایران در سال 95 پیگیری عملیات استراتژیک است ، بسته سیاست بانک صادرات در سال 95 کلیه اقشار جامعه را پوشش می دهد و پاسخگوی درخواست مشتریان هستیم.

    مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به نام گذاری سال 95 " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" خاطر نشان کرد: نگاه به واحدهای تولیدی و خصوصی و گسترش سیاست کارتهای اعتباری و خرید محصولات داخلی از مهمترین برنامه ها در سال جاری است.

    وی تصریح کرد: هم اکنون بانکها خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کرده اند و ما نیز درصددیم صورتهای مالی خود را به بورس عرضه کنیم و رویه ای داشته باشیم که سهامداران اطلاعات کامل از جزئیات بانک صادرات داشته باشند و با اطمینان خاطر از شفافیت سهام ، سرمایه گذاری کنند.

    وی تصریح کرد: بانک صادرات ایران بانکی خصوصی است و منافع سهامداران آن باید حفظ شود و بر این اساس برای تسویه بدهی موسسه میزان با تفاهم نامه ای که میان بانک صادرات و بانک مرکزی منعقد شد صرفا بر اساس اموال و دارایی هایی که در اختیار بانک صادرات ایران قرار می گیرد وجوه آن برای تسویه منتقل می شود و هر گونه پرداختی به سهامداران منوط به انتقال این اموال است.

    مدیرعامل بانک صادرات ایران خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره ای برای حمایت از سرمایه گذاران در بانک صادرات ایران ایجاد شده و مشاوره مالی در زمینه خرید و فروش اوراق بهادار و خدمات کارگزاری و تامین مالی از طریق بازار سرمایه و اوراق مشاورکت و صکوک در دستور کار است و مشاوره در زمینه حقوقی و بیمه بین مشتریان نیز عرضه می شود.

    همچنین در این مراسم حسینی مقدم معاون ناشران بازار گفت: سهام شرکتی بانک صادرات ایران برای اولین بار 7 سال پیش در بورس تهران عرضه شد که با اقبال خوبی نیر همراه بود.

    وی افزود: برگزاری این مراسم فرصت خوبی برای مدیران شرکتها برای رساندن پیام خود به بازار سرمایه و سهامداران است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو