عصر بازار

تأکید حسن‌زاده بر بهره‌برداری از فرصت‌های جدید پست‌بانک‌ایران

عصر اعتبار- مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره در گفتگوئی اظهار داشت: با توجه به واگذاری وظایف پست مالی به پست‌بانک‌ایران از سوی مجلس شورای اسلامی و تغییر ماهیت فعالیت‌های این بانک به بانک توسعه‌ای- تخصصی حوزه ICT و خرده بانکدار حوزه روستائی کشور، بایستی بتوانیم از این فرصت استثائی به نحو احسن بهره‌برداری کنیم.

تأکید حسن‌زاده بر بهره‌برداری از فرصت‌های جدید پست‌بانک‌ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک به‌عنوان تنها خرده‌بانکدار کشور توانسته‌ است با بهره‌گیری از زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسترهای مناسب بانکی را درسطح کشور ایجاد و به رونق اقتصادی و اشتغال در روستاها کمک نماید.
    حسن‌زاده افزود: خدمت به جامعه به‌ویژه در روستاها، افتخاری است که نصیب پست‌بانک ایران شده و همه کارکنان و کارگزاران آن با جدیت هرچه بیشتر تلاش می‌کنند تا رضایت هموطنان را درجای‌جای کشور جلب نمایند.
    وی تأکید کرد: خوشبختانه مسئولان وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارائی، حمایت‌های خوبی از پست‌بانک‌ایران دارند و تلاش هردو مجموعه این است که این بانک دولتی بماند تا به‌عنوان بانک توسعه‌ای-تخصصی حوزه‌های ICT و روستائی کشور بیش از گذشته در راستای اشتغال‌زائی و توسعه کسب‌و‌کارها ایفای نقش نماید.
    رئیس هیأت مدیره تأکید کرد: ارائه خدمات بانکی در روستاها و مناطق غیربرخوردار کشور کار ساده‌ای نیست و با توجه به پراکندگی جغرافیائی و اقلیم‌های مختلف، مشکلات زیادی متوجه پست‌بانک‌ایران می‌شود، اما این بانک حسب رسالت خود و تکالیف قانونی، مشتاقانه این مسئولیت را برعهده گرفته و انجام می‌دهد. بطوریکه سایر بانک‌ها حاضر به سرمایه‌گذاری و حضور در این مناطق نیستند.
    حسن‌زاده خاطرنشان ساخت: با مروری به اساسنامه اولیه پست‌بانک‌ایران به‌خوبی می‌توان به رسالت بی‌نظیر آن درعرصه خدمت‌رسانی درسطح کشور پی‌برد. درواقع این رسالت مهم موجب شد تا بار دیگر مسئولان نظام بر اهمیت و جایگاه این بانک درعرصه اقتصادی کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند.
    وی درپایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا راهبرد و ماهیت فعالیت‌های جدید بانک به‌خوبی عملیاتی شده و شاهد پیشرفت بیش از پیش این بانک در عرصه‌های مختلف مالی و بانکی باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی