عصر بازار

جزییات افزایش حقوق و مزایای کارکنان آموزش‌وپرورش در سال ۹۵

عصر اعتبار- بخشنامه افزایش حقوق و مزایای کارکنان آموزش و پرورش ابلاغ شد که براین اساس مطالبات استحقاقی افراد در سال ۹۴ نظیر ارتقای رتبه و طبقه شغلی باید قبل از اجرای حکم افزایش حقوق آنها صادر شود.

جزییات افزایش حقوق و مزایای کارکنان آموزش‌وپرورش در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، بخشنامه افزایش حقوق و مزایای کارکنان آموزش و پرورش در سال 95 از سوی سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

    در این بخشنامه آمده است:

    ضریب حقوق سال 95 شاغلان مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری یک هزار و 541 ریال و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی 21 هزار و 949 ریال است.

    امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره‌های آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی کارکنان در سال 95 با توجه به دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه رئیس جمهور قابل احتساب است.

    تبصره: به موجب تبصره 3 بند 6 فصل دوم دستورالعمل مذکور حداکثر امتیاز قابل احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه 30 سال خواهد بود.

    افزایش ریالی مذکور از تفاوت تطبیق درج شده در احکام حقوقی کارمند کسر نخواهد شد و تفاوت مورد نظر در حکم حقوق ثابت باقی خواهد ماند.

    حداقل و حداکثر حقوق و فوق العاده‌های مستمر شاغلین موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره آن برای سال 95 به ترتیب به میزان 9 میلیون ریال و 63 میلیون ریال خواهد بود.

    لازم به ذکر است حقوق ثابت شامل حق شغل، حق شاغل، و فوق العاده مدیریت است. همچنین فوق العاده مستمر شامل فوق العاده سختی کار، ایثارگری و فوق العاده شغل خواهد بود.

    ادارات آموزش و پرورش ترتیبی اتخاذ دهند تا مطالبات استحقاقی کلی افراد درسال 94 نظیر ارتقای رتبه، طبقه شغلی و ... قبل از اجرای حکم افزایش حقوق آنها صادر شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی