عصر بازار

مدیر عامل شرکت خدمات بازرگانی استان کرمانشاه:

پول گندم کشاورزان به فاصله ۲۰ روز از زمان تحویل پرداخت می شود

عصر اعتبار- مدیر عامل شرکت خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: پرداخت پول گندم کشاورزان متناسب با تخصیص اعتبارات از مرکز صورت گرفته و در حال حاضر پرداخت ها به فاصله ۲۰ روز انجام می شود.

پول گندم کشاورزان به فاصله ۲۰ روز از زمان تحویل پرداخت می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مظفر رحمت آبادی اظهار داشت: خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان کرمانشاهی از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

    وی خاطر نشان کرد: 68 مرکز برای تحویل گندم از کشاورزان استان پیش بینی شده است که در حال حاضر مراکز مناطق گرمسیر فعال بوده و سایر مراکز نیز به مرور فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

    مدیر عامل شرکت خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از آمادگی برای اختصاص مراکز بیشتر به منظور تسهیل در دریافت گندم از کشاورزان در صورت نیاز خبر داد و افزود: مراکز ما از ساعات اولیه صبح تا شب به صورت مداوم فعال بوده و گندم را از کشاورزان تحویل می گیرند.

    رحمت آبادی از خرید 112 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان تا کنون خبر داد و گفت: ارزش این مقدار گندم 135 میلیارد تومان بوده که 35 میلیارد آن تا کنون پرداخت شده است.

    مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال حدود 800 هزار تن گندم مازاد خریداری شود.

    رحمت آبادی در خصوص پرداخت پول گندم کشاورزان نیز، گفت: به فاصله 20 روز پول کشاورزان پرداخت می شود و این پرداخت ها متناسب با اختصاص اعتبار از مرکز انجام خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی