عصر بازار

جزئیات تخفیف به مشترکان اداری در ساعات اوج مصرف برق

پاداش ها در قبوض آذر ماه محاسبه و پرداخت می شود

عصر اعتبار- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضوابط و نحوه اختصاص پاداش همکاری به مشترکین دیماندی اداری و تجاری را به منظور مدیریت مصرف برق در ساعات پیک بار را اعلام کرد.

جزئیات تخفیف به مشترکان اداری در ساعات اوج مصرف برق
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، مشترکین دیماندی اداری و تجاری می توانند با اعلام آمادگی مبنی بر مدیریت مصرف برق در ساعات اوج مصرف به صورت مکتوب اعلام همکاری خود را برای کاهش حداقل 15 درصد از بار در روزهای محدود (زمانهای مورد نیاز) و یا استفاده از مولد اختصاصی برای کاهش مصرف برق اعلام کنند.

    بر اساس این اطلاعیه در صورتیکه مشترکین دیماندی اداری وتجاری از مولد اختصاصی خود برای تامین بخشی از برق مصرفی در ساعات پیک استفاده کنند؛ شرکت برق به ازاء هر کیلووات تولید برق مبلغ 1500 ریال و هزینه سوخت مصرفی (معادل 40درصد لیتر گازوئیل و یا 25 درصد  مترمکعب گاز به ازاء هر کیلووات ساعت) پرداخت می کند.

    بنابراین گزارش، علاوه بر پاداش استفاده از مولدهای اختصاصی در پیک مصرف، مشترکین دیماندی اداری و تجاری که با هماهنگی قبلی نسبت به تعدیل بار خود در زمانهای مورد نیاز همکاری کرده اند از تخفیف در بهای دیماند (10 برابر دیماند کاهش داده شده) و بهای انرژی (1.5 برابر قیمت انرژی صرفه جویی شده) نیز بهره مند خواهند شد.

    نحوه همکاری ادارات دولتی بر اساس مراحلی شامل ارسال نامه مکتوب مبنی بر اعلام همکاری در طرح ادارات، درخواست این شرکت مبنی بر کاهش مصرف (از  24 ساعت قبل برای ایجاد آمادگی )،کاهش حداقل 15 درصد  مصرف برق در ساعات 11 تا 15 ، بررسی کاهش مصرف رخ داده شده توسط سامانه پایش مصرف مشترکین و همچنین بررسی عملکرد کلی طی دوره  و محاسبه پاداش همکاری صورت می گیرد.

    پاداش همکاری کلیه مشترکین دیماندی اداری و تجاری همکار در تعدیل بار مصرفی، پس از بررسی عملکرد در قبوض دوره آذر و دی ماه محاسبه و اعمال خواهد شد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو