عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و سومین سال تاسیس بانک کشاورزی

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی هشتاد و سومین سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و سومین سال تاسیس بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس این بانک، طی پیامی ضمن تبریک این روز، اظهار امیدواری کرد بانک کشاورزی با تکیه بر 83 سال تجربه و تخصص بتواند بیش از پیش در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در فضای پسابرجام ، اعتلا و شکوفایی اقتصادی و ایجاد امنیت اقتصادی در کشور موفق و اثرگذار باشد.

    در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    دوستان و همراهان گرانقدر

    سلام علیکم

    بیست و یکم خرداد ماه ، سالروز تاسیس بانک کشاورزی، برای خانواده بزرگ این بانک ، اعم از کارکنان تلاشگر ، مشتریان ارجمند و تلاشگران عرصه ی تولید ،  روزی مبارک و پرافتخار است ؛ چراکه یادآور اصالت، سرافرازی و اثربخشی سازمانی دیرپا ولی نوآور به نام بانک کشاورزی است که پایداری و استحکام خود را مرهون همت والا ، تلاش دلسوزانه و اعتماد وفادارانه مردم بزرگوار ایران است.

    امسال،  83 سالگی بانک کشاورزی را گرامی می داریم؛ 83 سال خدمت رسانی صادقانه، 83 سال تلاش و پویایی در ساختاری فاخر و اثرگذار، بر همه مردم ایران مبارک باد...

    ان شاءالله در سایه لطف حضرت حق ، دلگرمی و محبت شما همراهان فهیم و تکیه بر 83 سال تجربه و تخصص و تلاش ، بتوانیم اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید را در فضای مغتنم  پسابرجام تحقق بخشیم و بیش از پیش در راه اعتلا و شکوفایی اقتصادی و ایجاد امنیت غذایی در کشور گام برداریم .

    از شما مردم بزرگوار ، علی الخصوص تولیدکنندگان زحمتکش بخش کشاورزی، برای 83 سال همراهی صمیمانه تان سپاسگزارم و  تقاضا دارم  بیش از پیش برای داشتن ایرانی آباد و سربلند، یاور ما و در کنار ما باشید.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو