عصر بازار

سفیر کشورمان در آنکارا:

سرمایه‌گذاران ترکیه در اولویت مشارکت در پروژه‌های اقتصادی ایران هستند

عصر اعتبار- رهبر حزب سعادت و جمعی از معاونان او با حضور در مراسم ضیافت افطار سفارت کشورمان در آنکارا با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرمایه‌گذاران ترکیه در اولویت مشارکت در پروژه‌های اقتصادی ایران هستند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، در این دیدار مصطفی کامالاک رهبر حزب سعادت ترکیه با اشاره به اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی میان دو کشور نسبت به اهمیت اتحاد و همکاری فی مابین  کشورهای اسلامی به ویژه میان ایران و ترکیه در جهت رفاه و سعادت دو ملت و دولت مسلمان و همسایه تاکید کرد.

    رهبر حزب سعادت با اشاره به ابتکار مرحوم نجم‌الدین اربکان نخست وزیر اسبق ترکیه برای تشکیل گروه هشت کشور در حال توسعه (D8) در سال 1376 افزود: تقویت روابط از طریق سازمان‌های منطقه‌ای و افزایش سطح وحدت، همبستگی و همکاری بیشتر میان کشورهای اسلامی می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات موجود و پیشرفت و توسعه جهان اسلام کمک کند.

    محمدابراهیم طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیداربا اشاره به سوابق خوب همکاری میان ایران و ترکیه و اهمیت توسعه مشارکت وهمکاری میان  دو کشور افزود: با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود در دو کشور مسلمان ایران و ترکیه می‌توانیم در سطوح دو جانبه‌، منطقه‌ای و بین‌المللی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همکاری‌ها را توسعه بخشیده و امکاناتمان را از طریق هم‌افزایی به طورموثر تقویت و هدایت کنیم.

    سفیر ایران رسیدن به چشم‌انداز 30 میلیاردی در هدف‌گذاری‌های اقتصادی میان دو کشور را مبتنی بر خواست و اراده مشترک روسای جمهور ایران و ترکیه قابل تحقق ارزیابی و تاکید کرد: بخش خصوصی و همه سرمایه‌گذاران جمهوری ترکیه در اولویت مشارکت در پروژه‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو