عصر بازار

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد:

پرداخت وام به متقاضیان خرید خودرو

عصر اعتبار- اصغر نورالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سیاست ما در صندوق برای خرید خودرو این است که به درخواستهای فردی وام نمی‌دهیم و اصطلاحا پول به کسی نمی‌دهیم بلکه هدف ما این است که شبکه‌ای کار کنیم و پرداخت تسهیلات به شکل شبکه‌ای باشد.

پرداخت وام به متقاضیان خرید خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه سیستم نظارت بر اعطای تسهیلات را در صندوق مستقر کرده‌ایم و نظارت مراحل خاصی دارد و تاحدی دشوار است لذا به متقاضیانی که به طور انفرادی درخواست بدهند وام پرداخت نمی‌کنیم که منحرف شود.

    نورالله‌زاده از توافق با چند خودروساز برای تحویل خودرو خبر داد و گفت: اخیرا طی تفاهمی که با اتحادیه آژانس‌های سراسر کشور و بنیاد شهید داشتیم موفق شدیم شبکه‌ای در حوزه آژانس‌های تلفن سراسر کشور ایجاد کنیم و شرایط رفت و آمد افراد به هر نقطه را تنها با یک تماس تلفنی تسهیل کردیم.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات ما در حوزه ساماندهی امدادخودروها بود که با یکی از این شرکتها در سطح ملی توافق کردیم که 1200 دستگاه خودرو در تمام شاهراه‌های کشور حتی راه‌های روستایی از خدمات امداد خودرو استفاده کنند.

    او اضافه کرد: همچنین ساماندهی تاکسیرانی دو استان البرز و اراک را برعهده گرفتیم به این نحو که در جهت نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل آنها تاکسی‌های جدیدی که تقاضا داشتند تامین کردیم و حمایت ما به جای وام فردی، در قالب خرید و تحویل خودرو بود که بر اساس توافق با خودروساز و سازمان تاکسیرانی مربوطه صورت گرفت.

    وی در ادامه بیشترین تسهیلات پرداختی را مربوط به بخش خدمات دانست و اظهار کرد: 86 درصد تسهیلات صندوق منجر به ایجاد اشتغال و فرصتهای کسب و کار شده که از این میزان  50 درصد آن به بخش خدمات و 40 درصد به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

    نورالله‌زاده خاطرنشان کرد: در بخش تولید صنعتی به دلیل آنکه این بخش سرمایه بر بوده و توان مالی ما برای حمایت از آنها زیاد نیست درصد پرداخت تسهیلات کمتر بوده اما سهم خدمات از تسهیلات صندوق بیشتر بوده چون با این نوع مبالغ، خدمات بیشتر امکان ایجاد پیدا می‌کند.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: با چند برند معتبر توافق کردیم که شبکه لجستیک آنها را ساماندهی و محصولاتشان را به مقصد ارسال کنیم در واقع به جای دادن وام، افراد را وارد چرخه تولید تا توزیع کالا کردیم که کاملا هدفمند بوده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو