عصر بازار

برگزاری کنفرانس «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران پساتحریم»

عصر اعتبار- کنفرانس «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران پساتحریم»، به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و به میزبانی کشور مالزی، ششم و هفتم مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران پساتحریم»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، بنا به ضرورت گسترش روابط پایدار اقتصادی‌ با کشورهای مسلمان آسیایی و بر اساس وجود روابط دو سویه و مستمر با کارآفرینان مسلمان مطرح بین‌المللی، کنفرانس «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران پساتحریم» را با همکاری سازمان توسعه سرمایه‌گذاری (MIDA)، دانشگاه UTM مالزی، وزارت اقتصاد مالزی، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کشورهای ASEAN برگزار می‌کند.

    این کنفرانس با میزبانی کشور مالزی،‌ در تاریخ ششم و هفتم مرداد 1395 (27-28 آگوست 2016) برگزار می‌شود.

    از جمله اهداف مهم این کنفرانس، معرفی و‌ ارائه پروژه‌ها، فرصت‌ها و مزایای سرمایه‌گذاری در ایران به سرمایه‌گذاران کشورهای ASEAN، تشویق سرمایه‌گذاران مالزیایی و کارآفرینان ASEAN علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران برای مشارکت هر چه بیشتر، تبادل اطلاعات و ارتباط بیشتر فعالان اقتصادی ایران با سایر کشورها برای انتقال دانش فنی و برقراری روابط تجاری و صنعتی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی