عصر بازار

«مدار سامان» محصول جدید شرکت کارگزاری بانک سامان

عصر اعتبار- شرکت کارگزاری بانک سامان به‌عنوان نخستین ایده‌پرداز باشگاه مشتریان در صنعت کارگزاری، مدار سامان را به عنوان محصول جدید خود به فعالان بازار سرمایه ارائه کرد.

«مدار سامان» محصول جدید شرکت کارگزاری بانک سامان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی کارگزاری بانک سامان، سیدرضا فاطمی مدیر توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان در این باره گفت: مدار سامان حاصل دریافت پیشنهادها و انتقادهای مشتریان است که پس از بررسی امکانات و تسهیلات جاری و به‌روز صنعت کارگزاری و با تکیه بر ظرفیت نرم‌افزاری داخلی این شرکت طراحی و اجرا شده است.

    مدیر توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان تصریح کرد: مشتریان با عضویت در مدار سامان می‌توانند به ازای تراکنش بیشتر تخفیف کارمزد بالاتری را متناسب با رده خود دریافت کنند، تسهیلات اعتباری ویژه بگیرند و از تسهیلات ترکیبی بیمه‌ای - اعتباری بدون بهره استفاده کنند.

    وی افزود: شرکت در قرعه‌کشی‌های فصلی و مناسبتی، شرکت در مسابقات تحلیلی، استفاده از خدمات رویال کارت باشگاه مشتریان و چندین خدمت دیگر از جمله ویژگی‌های این محصول جدید است.

    فاطمی گفت: یک ویژگی متمایزکننده خدمت مدار سامان از سایر باشگاه‌های مشتریان، توجه به‌ وفاداری مشتری است. اعضای وفادار مدار سامان علاوه بر استفاده از مزایای فعلی، پس از یک‌سال فعالیت از امکانات ویژه‌ای همچون تسهیلات اعتباری خاص با نرخ سود پایین، امکانات تحلیلی و تحلیل‌گر اختصاصی و شانس بیشتر در قرعه‌کشی‌های فصلی استفاده می‌کنند؛ به‌عبارت‌دیگر در مدار سامان وفاداری مشتری تعیین‌کننده شرایط اصلی است.

    گفتنی است، فعالان بازار سرمایه برای برخورداری از خدمات مدار سامان می‌توانند به نشانی http://club.samanbourse.com مراجعه کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی