عصر بازار

پیش‌بینی توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ سبد کالا میان نیازمندان

عصر اعتبار- معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح همای رحمت با هدف اهدای سبدهای کالایی و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با مشارکت خیرین و داوطلبان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

پیش‌بینی توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ سبد کالا میان نیازمندان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارشپایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، امیر حسین علیمردانی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان حال و هوای معنوی و خاصی را در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر ایجاد می‌کند، اظهار کرد: در این ماه عزیز و پر برکت، خیرین و داوطلبان این جمعیت با استعانت از مولای متقیان حضرت علی(ع) دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به امور آنان را در اولویت کارهای خود قرار داده و در انجام کار خیر از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

    وی ادامه داد: در این راستا معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم نیز که خود را حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان می‌داند با اتکا به خیرین و داوطلبان خود دوازدهمین مرحله از طرح ملی همای رحمت را برگزار می‌کند.

    معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، با اشاره به اینکه این طرح همه ساله از نیمه ماه مبارک شعبان با جذب منابع خیرین آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان با خدمت‌رسانی به نیازمندان ادامه پیدا می‌کند، بیان کرد: طرح همای رحمت در سال جاری به دو شکل ارائه سبدهای کالایی شامل اقلام مورد نیاز سفره افطار از قبیل انواع حبوبات، برنج، روغن، گوشت، پنیر، خرما، ماکارونی و رب در قالب بن خرید و همچنین به صورت برپایی سفره‌های افطاری و توزیع غذای گرم انجام می‌شود.

    علیمردانی افزود: این طرح با همت خیرین، داوطلبان، موسسات خیریه، خانه‌های داوطلبی سطح استان و عنایت مراجع معظم تقلید به اجرا می‌رسد و در نظر داریم تا پایان طرح تا 2 هزار و 300 سبد کالا را با حفظ کرامت انسانی بین خانواده‌های بی سرپرست، بد سرپرست، بیماران صعب العلاج تحت پوشش و خانواده‌های زندانیان توزیع کنیم.

    وی ادامه داد: در شکل دوم نیز امید است با عنایت پروردگار و همت خیرین بتوانیم بیش از 50 هزار پرس غذای گرم را در طول ماه مبارک رمضان در قالب افطار و سحری به صورت برپایی سفره‌های مهربانی در سطح خانه‌های داوطلبی مساجد و در مناطق روستایی و محروم شهری توزیع کنیم.

    معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه این ماه فرصتی مغتنم برای مشارکت در کارهای خیرخواهانه و کمک به نیازمندان است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی تحویل و کمک‌های نقدی را نیز به حساب شماره 4978644020 بانک ملت با شناسه 350008052114 واریز و تصویر فیش واریزی را معاونت امور داوطلبان هلال احمر تحویل دهند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی