عصر بازار

قدردانی از بانک اقتصادنوین در همایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی

عصر اعتبار- فعالیت‌های بانک اقتصادنوین در حوزه "محیط‌ زیست شهری" مورد قدردانی نخستین همایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی قرار گرفت.

قدردانی از بانک اقتصادنوین در همایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک در حوزه محیط‌ زیست شهری به سبب عقد تفاهم‌نامه با اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در خصوص انجام اقدامات مشترک زیست محیطی و کاشت بیش از 7 هزار نهال در منظقه پارک پردیسان و احداث پردیس نوین و افتتاح و بهره‌برداری از نخستین شعبه سبز در نظام بانکی کشور با همکاری این اداره کل مورد قدردانی قرار گرفت.
    لازم به ذکر است همایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی با هدف توسعه گفتمان مسئولیت ‌اجتماعی، انسجام و سازماندهی بنگاه‌های اقتصادی شهر تهران در توسعه رفاه اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی در خرداد 1395 برگزار شد.
    بانک اقتصادنوین تاکنون در ایفای مسئولیت اجتماعی خود در حوزه محیط زیست اقدامات مهم و تاثیرگذاری داشته که توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، احداث سایت پشتیبان، احداث شعبه سبز، معرفی محصول بانک‌آشنا، توجه به آموزش کارکنان و مشتریان، ترویج فرهنگ با هم برای طبیعت، رعایت استاندارهای زیست محیطی در فرآیند اعتبارسنجی اعطای تسهیلات اعتباری، اعلام آمادگی برای تامین مالی طرح‌های زیست محیطی، همکاری در خصوص طرح مدیریت پسماند، همکاری در خصوص طرح‌های فرهنگی و ترویجی و تبلیغاتی مشترک و همکاری در خصوص طرح‌های حمایتی از فعالان محیط زیست از جمله محیط‌بانان برگزیده از جمله این اقدامات است.
    لازم به ذکر است این همایش در پنج محور اصلی محیط‌ زیست شهری، اقتصاد شهری، مشارکت با سازمان‌های مردم نهاد، محور سازمانی و محور مسائل اجتماعی شهری برگزار شد که بانک اقتصادنوین در محور محیط‌ زیست شهری مورد قدردانی قرار گرفت که لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط دکتر قالیباف شهردار تهران به نماینده بانک اقتصادنوین اهدا شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی