عصر بازار

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد:

شرط برخورداری از معافیت‌های مالیاتی اعلام شد

عصر اعتبار- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر را شرط برخورداری از معافیت‌ها و تسهیلات قانونی اعلام کرد.

شرط برخورداری از معافیت‌های مالیاتی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر،سیدکامل تقوی نژاد با اشاره به اینکه 31 خردادماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است، اعلام کرد: ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر، شرط برخورداری از معافیت‌ها و تسهیلات قانونی است.

    معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا پایان خردادماه است، گفت: صاحبان محترم مشاغل (اشخاص حقیقی) در اسرع وقت با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی اقدام کنند تا در روزهای پایانی دچار مشکل نشوند.

    رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه سیاست سازمان دریافت اظهارنامه به صورت کاملا الکترونیکی است و ارائه نسخه کاغذی به واحدهای مالیاتی ضرورتی ندارد، ادامه داد: اگر فردی در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکند علاوه براینکه نمی‌تواند از معافیت‌ها و تسهیلاتی که در قانون پیش‌بینی شده استفاده کند، مشمول جریمه عدم تسلیم اظهارنامه نیز می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی