عصر بازار

توسط معاونت توسعه مدیریت آموزش و‌پرورش؛

جزییات و زمان افزایش حقوق فرهنگیان اعلام شد

عصر اعتبار- بخشنامه افزایش حقوق فرهنگیان توسط معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی ابلاغ شده است و حقوق فرهنگیان از خرداد افزایش می‌یابد.

جزییات و زمان افزایش حقوق فرهنگیان اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید محمد بطحایی،معاون توسعه و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش احکام افزایش حقوق فرهنگیان را ابلاغ کرد.

    در این بخشنامه آمده است:

    تصویر مصوبه شماره 29931/ت 52982 ه مورخ 95.3.13 هیئت محترم وزیران در ارتباط با تعیین ضریب حقوق و مزایا، حداقل و حداکثر حقوق کارمندان شاغل، بازنشستگان، وظیفه بگیران و ... به پیوست ارسال و اعلام می دارد:

    1-ضریب حقوق سال 95 شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، هزار و 541 ریال و اعضاء هیئت علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، 21 هزار و 949 ریال است.

    2-امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره های آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی کارکنان در سال 94 با توجه به جدول شماره 3 و تبصره 1 بند 6 فصل دوم دستورالعمل شماره 200.14593.1 مورخ 88.2.21 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منضم به بخشنامه شماره 710.8 مورخ 88.2.22 به تاریخ 95.1.1 قابل احتساب است.

    تبصره: به موجب تبصره 3 بند 6 فصل دوم دستورالعمل مذکور، حداکثر امتیاز قابل احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه 30 سال خواهد بود.

    3-افزایش ریالی مذکور از تفاوت تطبیق درج شده در احکام حقوقی کارمند کسر نخواهد شد و تفاوت مورد نظر در حکم حقوق، ثابت باقی خواهد ماند.

    4-حداقل و حداکثر حقوق و فوق العاده های مستمر (شاغلین) موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره آن برای سلا 1395 به ترتیب به میزان 9 میلیون ریال (9.000.000 ریال) و 63 میلیون ریال (63.000.000 ریال) خواهد بود. لازم به ذکر است حقوق ثابت شامل (حق شغل، حق شاغل و فوق العاده مدیریت) و فوق العاده مستمر شامل (فوق العاده سختی کار، ایثارگری و فوق العاده شغل) خواهد بود.

    5-ادارات آموزش و پرورش ترتیبی اتخاذ کنند تا مطالبات استحقاقی حکمی افراد در سال 1394 نظیر: ارتقاء رتبه، طبقه شغلی و ... قبل از اجرای حکم افزایش ضریب حقوق آنان صادر شود.

    برخی از فرهنگیان نسبت به عدم افزایش حقوقشان در سال 95 انتقادهایی را دارند که در این ارتباط معاون توسعه و پشتیبانی به خبرنگار مهر گفت: احکام در حال صادر شدن است و با حقوق خرداد ماه پرداخت می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی