عصر بازار

رشد تراکنش‌های سامانک در سال۹۴

عصر اعتبار- مدیریت بانکداری الکترونیک بانک سامان از رشد تراکنش‌های سامانک (سامانه همراه‌بانک سامان) در سال گذشته خبر داد.

رشد تراکنش‌های سامانک در سال۹۴
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس اعلام این مدیریت، مجموع تعداد تراکنش‌های سامانک در سال 94 نسبت به سال 93، حدود 80 درصد افزایش یافته است.

    این گزارش حاکی است، سامانک (سامانه همراه‌بانک سامان) در سال گذشته پس از ارتقاء نسخه و افزوده شدن خدمات جدیدی همچون اتصال سپرده به شماره تلفن‌همراه، مدیریت حساب‌ها، کارت‌ها، شماره‌های شبای پرمراجعه، پرداخت قبوض مصرفی و عوارض شهرداری و مشاهده سوابق تراکنش‌های پرداخت قبض، تماس مستقیم با مرکز 24ساعته سامان‌ارتباط و مشاهده نقشه شعب سامان، با استقبال کاربران روبرو شده است.

    بر اساس اعلام مدیریت بانکداری الکترونیک بانک سامان، اپلیکیشن «سامانک» درحال حاضر برای گوشی‌های دارای سیستم عامل iOS، اندروید، ویندوزفون و جاوا قابل استفاده است که هموطنان می‌توانند نسخه مناسب گوشی خود را از وب‌سایت بانک سامان و از نشانی https://samanyar.sb24.com دریافت کنند. همچنین امکان دریافت سامانک برای دارندگان گوشی‌های با سیستم عامل iOS از طریق اپ‌استور، با جستجوی NewSamanak فراهم شده است.

    گفتنی است، مشتریان بانک سامان می‌توانند پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی خود را با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422- 021 درمیان بگذارند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی