عصر بازار

با هدف ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی آغاز شد؛

" اقدام شود" عنوان کمپین تبلیغاتی بانک شهر در سال اقدام و عمل

عصر اعتبار- کمپین تبلیغاتی جدید بانک شهر با عنوان" اقدام شود" با هدف ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی، آغاز شد.

" اقدام شود" عنوان کمپین تبلیغاتی بانک شهر در سال اقدام و عمل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک پس از تجربیات موفق خود در کمپین‌های تبلیغاتی سال 94 با عنوان "شهر تعطیل نیست" و نوروز سال 95 با عنوان "ایران یک شهر دارد"، جدیدترین فعالیت تبلیغاتی خود در ماه مبارک رمضان را به معرفی یکی دیگر از خدمات بانک شهر به شهروندان اختصاص داده است.

    با توجه به این‌ که بانک شهر همچون بسیاری از بانک‌های کشور، ارائه تسهیلات ویژه به مشاغل مختلف را از وظایف خود می‌داند، در چندسال اخیر طرحی ویژه جهت ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی را در دستور کار قرار داده تا نقش خود در رونق اقتصادی کشور را به درستی ایفا کند.

    بر این اساس، این نوع تسهیلات به طور خاص برای رونق کسب و کار و تجهیز محیط کار فعالان اقتصادی همچون وکلا، صنعتگران، کشاورزان، پزشکان و... تعلق می‌گیرد.

    از این رو اداره تبلیغات مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر با هدف معرفی و آشنایی بیشتر مخاطبان با این طرح‌، با برگزاری جلسات متعدد با مدیران بانک و انجام مشاوره‌های مختلف، کمپین تبلیغاتی با عنوان "اقدام شود" را طراحی کرده است.

    عنوانی که انتخاب آن را از یکسو می‌توان هم­راستا با نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" و تحقق منویات ایشان دانست و از سوی دیگر عبارت "اقدام شود" در سیستم و مکاتبات اداری، معمولاً صریح‌ترین و شیواترین دستور ممکن مدیران و روسا جهت موافقت با تقاضا و درخواست مشتریان از سازمان، اداره یا بانک است.

    هدف‌گذاری تبلیغاتی طرح "اقدام شود" و تلاش در بزرگ‌نمایی آن در بین خدمات بانک شهر و سایر بانک‌ها، نشانی از سیاست انبساطی این بانک در حوزه پرداخت تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین موانع موجود تلقی می‌شود و به نوعی بانک شهر سعی بر آن دارد تا با این عنوان، سهولت پرداخت این تسهیلات را به مخاطبان خود نشان دهد.

    مرکز ارتباطات و روابط‌‌عمومی بانک شهر به منظور معرفی و ترغیب فعالان اقتصادی به بهره‌مندی از این خدمت ویژه، پس از تشکیل اتاق فکر، جلسات متعدد و بررسی و تولید سناریو و طرح‌های مربوطه، بسته جامع  تبلیغاتی صوتی، گرافیکی و تصویری را در قالب یک تیزر رادیویی، یک طرح پوستر و بیلبورد و چهارتیزر تلویزیونی تدارک دیده است که هم اکنون طرح‌های محیطی آن اکران شده و تیزرهای رادیویی و تلویزیونی نیز همزمان با ماه مبارک رمضان به روی آنتن رفته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو