عصر بازار

ارزش پوند سقوط کرد

عصر اعتبار- با قوت گرفتن احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، ارزش پوند در مقابل ین ژاپن و دلار آمریکا سقوط کرد.

ارزش پوند سقوط کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، ارزش پوند درمقابل ین در سه سال گذشته و در مقابل دلار در دو ماه گذشته به این اندازه پایین نبوده است.
    ضریب بی‌ثباتی، معیاری که نشانه تردید سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری است، در یک ماه گذشته تقریبا به حد سال 2008 رسیده، شرایطی که پس از بحران جهانی اقتصاد و سقوط شدید بازارهای مالی ایجاد شد.
    درحالی که تا چندماه پیش نظرسنجی‌ها حاکی از این بود که در همه‌پرسی ماندن یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، که 10 روز دیگر برگزار می‌شود، کسانی که به ماندن رای خواهند داد بیشتر از کسانی هستند که خروج از اتحادیه اروپا را مدنظر دارند، در هفته‌های اخیر نظرسنجی‌ها تغییر کرده و اکنون احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یک احتمال قوی به نظر می‌رسد.
    آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که طرفداران خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بین یک تا ده درصد از طرفداران ماندن در این اتحادیه پیش افتاده‌اند.از این رو در یک هفته گذشته بنگاه‌های شرط‌بندی احتمال ماندن لندن در اتحادیه اروپا را از هشتاد درصد به 68.5 درصد کاهش داده‌اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی